bericht kwijt

• martine

Nou ben ik toch aan het zoeken hier naar een bericht en ik kan het niet vinden. Weet iemand of het weggehaald is? Het gaat om een bericht over (het onderwerp weet ik niet meer) maar toen kwam er een reactie van Math die dacht dat Gandr de webmaster van deze pagina was. Daar kwam weer een berichtje van mij waarin ik hem vertelde dat ik dacht dat Gandr niet de webmaster van deze pagina was. Gandr, help ons even uit de droom…..jij bent toch niet de webmaster hier?? Ik begin ineens aan mezelf te twijfelen. Dat ben ik dus helemaal kwijt…..heb ik iets gemist???? Is er een heftige discussie ontstaan waar ik geen deel aan heb mogen nemen??? ;-)))))) Wie weet hoor ik het nog

martine

P.S. Ik was er nog hoor Channah…….ik denk, laat ik een ander ook eens aan het woord laten hihihih ;-)

• Gandr

Hoi Martine,

Nee hoor jij hebt het goed gezien, ik ben helemaal niet de webmaster hier. Hoe het komt dat Math dit denkt is mij onbekend en ik denk dat het aan hem is om daar weer op in te gaan. Dat bewuste stukje was een item waar onze “grote vriendin” Malissa in voorkwam. Er is toen ook aangeraden door iemand, en ik denk dat dit ook weer Math was, om het bericht dan gewoon van de pagina te verwijderen. Dus iemand heeft denk ik daarop de webmaster gewaarschuwd (die ik dus NIET ben, hoewel ik me vereerd voel als iemand dat denkt, hihihi) en die heeft het geheel denk ik dus maar weggehaald.

Dus het heeft niet aan jou gelegen hoor, het is gewoon verwijderd denk ik. Alleen weet ik dus niet wie de webmaster op de hoogte gebracht heeft.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Marc

Soms heb ik nog wel eens de tijd om mee te lezen en/of wordt ik gewaarschuwd

Het bericht zal inderdaad wel verwijderd zijn.

O ja ik ben de webmaster van zowel dit prikbord als de http://dieren.startpagina.nl

Groet

Marc

• martine

He, Marc, wat leuk dat we eens weten wie er achter het beheer van deze site zit!!

Groetjes, martine