Hoi gandr,
Had jij nu nog een lijst voor mij van hoe het verloop van het tanden wisselen gaat????
groetjes pascale
Ja, maar ik ben nog zoekende ;-)
Ik ben drie maanden geleden verhuisd en alles staat nog in dozen… En aangezien ik toch nog redelijk plotseling vertrokken ben… Heb ik niet de kans gehad om op de dozen te schrijven wat waar inzit… Maar ik zoek verder voor je.
Met een beetje mazzel heb ik volgende week wat ik zoek. Ik hoop voor in de week.
Groetjes,
Gandr & beestjes
Hoi Pascale,
In enkele gevallen wil het inderdaad wel eens voorkomen dat een snijtandje geholpen moet worden, maar dat is ook zo met hoektanden en kiezen. Het hangt er een beetje vanaf, bij elk dier is het weer anders. De meeste dieren hebben een goed verlopende wisseling. Het komt wel eens voor dat de wisseling niet geheel volgens plan verloopt, meestal bij dieren waarvan tijdens het fokken van dat ras ook het snuitje “verbouwd” is…
Maar ondertussen… Ik zoek gewoon vrolijk verder… ;-)
Groetjes,
Gandr & beestjes
Hallo allemaal,
Nou daar ben ik weer hoor, ik ben even weg geweest, ik heb namelijk
net drie weken vakantie gehad !
Heerlijk, maar ik zag dus net deze vraag, en daar heb ik ook meteen iets op te vragen; Steffy is nu dus al 16 maanden, maar zij heeft nog steeds twee puppy tandjes, ze zitten precies in het midden, naast elkaar, onderin.
Is dit erg en moet hier iets aan worden gedaan ? of is dit helemaal niet erg ?
Ik heb geen idee dus ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Groetjes allemaal van Elsa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?