Bedrijfslogo voor een opvangcentrum

• Anja

Hallo,

Wie kan mij helpen met het ontwerpen van een bedrijfslogo?

Het is bedoeld voor een opvangcentrum voor kleine huisdieren. De naam is nog niet bekend.

Groetjes Anja!!

• martine

Dat wordt lastig Anja! Vaak geeft de naam van het bedrijf de herkenning van het logo. Als je die dus nog niet hebt, kan het een logo voor elk willekeurig “bedrijf wat met dieren te maken heeft” worden. Misschien kun je nog iets met de plaatsnaam doen? Ik heb ooit een logo ontworpen voor een stagebedrijf en toen heb ik ingespeeld op de plaats van vestiging. Tis een beetje lastig om je tips te geven zonder het met een tekening te kunnen verduidelijken, maar ik doe mijn best hihihihi. Hou er ook rekening mee dat je logo simpel en duidelijk wordt, dus ook van grote afstanden te lezen. En probeer voor jezelf heel goed te bedenken wat het bedrijf precies doet…biedt het opvang voor tijdelijk of langere tijd, voor alle kleine huisdieren of ook andere beesten, als je je dat soort dingen afvraagt kun je misschien al een globale vorm neerzetten. Moet het een symbool worden of iets met tekst? Want vooral voor dat laatste heb je de bedrijfsnaam wel nodig denk ik. Als ik jou was zou ik zorgen dat ik die eerst wist….dat maakt het gelijk een stuk makkelijker. succes!

martine