Snuffie is ziek

• Daphne

Hallo allemaal,

Vanavond bijna de hele avond bij de dierenarts gezeten. Gisteren had ze niets gegeten en vandaag ook niet. Assistente gebelt en ik moest meteen komen.

Ze weten niet precies wat ze heeft maar wel dat ze ernstig ziek is. Is heel sloom beweegt bijna niet behalve dan als ze van plek wisselt. Ze denken een verstopping of een baarmoederontsteking maar dat weten ze ook nog niet zeker. Temperatuur moet ook bij konijnen normaal tot de 38 graden ligt zij heeft net 33 graden. Dus ze is onderkoelt. Ik heb dwangvoer meegekregen voor vanavond en vanacht. Ieder uur moet ik dat geven.

De dierenarts en ik hopen dat ze het tot morgen redt dan ziet het er een stuk positiever uit. Maar we moeten morgen weer voor controle komen (als ze dan nog leeft). De dierenarts heeft er niet veel vertrouwen in.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Daphne, Aruna, Flappie, Nijntje en zieke Snuffie

• Jennifer)

Hoi Daphne,

Heel veel sterkte met Snuffie!

Het wordt een hele lange nacht voor jullie, ik hoop

dat Snuffie ervoor zal vechten..Blijf positief!

Dikke knuffel voor Snuffie

Jennifer

• Pascale

Daphne,

Heel veel sterkte meid, en ik hoop voor jou en Snuffie dat hij weer helemaal beter wordt.

1 lichtpuntje misschien, er hebben al heel veel mensen gestemd op Aruna, om lieverd van de maand te worden..

Grotjes van Pascale en de beestjes, en een konijnenkusje van Flap aan Snuffie.

• Daphne

Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve reakties.

Helaas heeft Snuffie het niet gered. Ze is om 01:00 overleden.

Ze is ook niet oud geworden bijna 9 maanden was ze.

Gisteravond werd ze eindelijk weer zo ze levendig. Maar ik had al zo'n gevoel dat het vannacht mis zou gaan. Aruna (mijn hond) die zat al heel de tijd aan haar te likken en liep te piepen bij haar kooitje.

Toen ik naar bed ging heb ik haar meegenomen. Klinkt misschien heel gek maar ik wilde niet dat ze alleen zou zijn. En ook niet bij de andere konijnen zou zijn.

Gelukkig heeft ze in ieder geval geen pijn gehad.

Groetjes van Daphne, Aruna, Flappie en Nijntje

+ Snuffie 25-04-2000 - 18-01-2001

• Jennifer)

Oh Daphne, wat erg! Gecondoleerd en veel sterkte!

Het is helemaal niet gek dat je haar niet alleen wilde laten,

juist mooi. En voor haar ook alleen maar fijn.

Jennifer

• pauline1

Heel veel sterkte met het verlies van Snuffie.

• Konni

Hallo Daphne

Wat spijtig voor je en je konijntje.

Gelukkig ben je op het laatst bij hem geweest en voelde hij zich veilig bij jouw.

Heel veel sterkte ermee

groetjes konni

• Femke c.

Hoi Daphne,

Heel veel sterkte!

Femke

• Mischa

Veel sterkte met het verwerken van je verlies van Snuffie!

Mischa.

• Gandr

Hou de leuke momenten toch maar zoveel mogelijk in gedachten die je hebt gehad met Snuffie. Met een beetje mazzel ben je dan toch iets sneller over het geheel heen. Het is en blijft een gat slaan als je een diertje verliest. Sterkte.

Gandr & beestjes