Snuffie is ziek

• fiona

he joh daph,

wat erg voor je, ik ben een paar dagen niet op het prikbord geweest , dus ik heb het allemaal pas net gelezen….

gaat het een beetje met je???? je kan altijd bellen hoor, of mailen, ik hoor het straks wel als b. van werk komt…

Voor nu, heel veel sterkte en hou je taai he meissie….

groetjes, fioon…

• Bettina

Hoi Daphne,

Namens ons hele gezin willen wij jou heel veel sterkte wensen met het verlies van jouw konijntje. Je moet maar zo denken hij heeft nu geen pijn meer. Het was beter geweest als hij al een heel leven had geleeft, maar het heeft niet zo mogen wezen.

Ik zou er niet aan moeten denken dat er wat mijn dieren zou gebeuren. Al is het dier nu groot of klein het verdriet zou het zelfde zijn.

Het beste er mee.

Groetjes

Bettina & Patrick

Rakker & Binky

De parkieten & de hamster

• Monique

Hey daphne,

Heel veel sterkte met het verlies daphne.

groetjes monique

• heidi

Hoi Daphne,

Klote voor je. Maar ook klote dat ik je berichtje niet eerder gelezen had. Ik denk dat Snuffie last had van gas (waartegen je Aeropax kan gebruiken, te verkrijgen bij de drogist), dat uit in het moeilijk liggen, weinig bewegen niet eten. Omdat ze dan niet eet kunnen de darmen stil gaan liggen. Het is moeilijk de darmen weer op gang te krijgen. Wat voor dwangvoer heb je gegeven? Kreeg Snuffie altijd veel hooi en zo?

Groetjes, Heidi