Nou, euh, hoe zal ik het zeggen…daar ben ik weer! Na lang nix op dit prikbord gelezen of geschreven te hebben ben ik weer even aan het lezen geslagen hier. Een hoop discussie en veel verhalen zeg! De afgelopen tijd ben ik erg druk geweest met vooral verhuizen en opnieuw inrichten. Het bleek met de groeiende beestenboel van een konijn, 2 katten en 2 honden een aardige klus te zijn. Maar: operatie geslaagd zal ik maar zeggen! De katten vonden de auto en de verhuizing niet echt leuk maar ze zijn echt superblij met hun nieuwe plekje als ik het zo eens aanzie: ze spelen, eten, slapen en gluren vooral veel naar buiten naar het winterweer. Het konijn heeft z'n hok meegenomen en mag nu we een tuin hebben, zodra het weer wat warmer wordt buiten een optrekje betrekken. En het allerleukste: de honden zijn na de verhuizing een week met mn vriend en mij op vakantie geweest! En dat laatste kan ik dus iedereen aanraden! Met je honden een weekje in ‘the middle of nowhere’ lekker in het bos in een gezellig huisje. Ik wist niet dat dat zo leuk en ook vooral ontspannend kon zijn. Het moge duidelijk zijn: mijn honden gaan dus voortaan altijd mee op vakantie!
(Met dank aan mijn zusje die ondertussen de katten verzorgde)
Nou, ik ga weer verder, maar dit wilde ik effe kwijt!
gr. hilde