Skippy de cavia!

• Dribbel

Hoi dierenvrienden!

Skippy is mijn cavia van bijna een jaar oud. Heel lang heb ik om haar gezeurd en ik ben dolgelukkig met haar. ( Ik heb haar nu bijna een jaar). Ze heeft alleen een schimmelinfectie. Ik ben al naar de dierenarts geweest en de afgelopen weken heb ik haar om de 4 dagen in bad gedaan met medicijnen, maar ze heeft nog steeds korstjes op haar ruggetje. Dus van he weekend ga ik weer naar de dierenarts toe. Duim voor haar (en mij) x

• knavia

Hoi Dribbel!

Schimmel? Daar weet ik intussen alles van! Ik ben al meer dan een maand aan het badderen met mijn cavia Janneke. Drie weken nadat ik haar had gekocht bleek ze dus schimmel te hebben. Naar de dierenarts. Drie maal een injectie gehad, en daarna wekenlang badderen. En het hok niet vergeten he. Intussen heb ik ook zelf schimmel op mijn hoofd gekregen, want het blijkt nog besmettelijk te zijn ook.

Dus ik ook naar de dokter, en een speciale sjampoo gehaald. Met Janneke gaat het de goede kant op, maar ikzelf ben er nog niet vanaf (ben nu ook al weer meer dan een maand zoet ermee!). Groetjes van Knavia.

• Dribbel

Wat vervelend! De schimmel van Skippy is gelukkig niet besmettelijk. Hij heeft nog geen injecties gehad, maar mischien komen die van het weekend als ik weer met haar naar de dierenarts ga…