dieren

• Monique

Hoi allemaal, HELPT MIJ MET HET OPRICHTEN VAN DEZE SITE. ik ben monique en ik ben bezig een site te maken voor mensen / kinderen die hun verhaal over hun HUISDIER kwijt willen. Iedereen die een huisdier heeft weet dat hij eens zal overleiden misschien heb je daar wel een verhaal over, of hij moest naar de dierenart…. of misschien wel een bijzondere kennismaking in een dierenwinkel.. Mail het mij en ik zal hem een plaats geven op de site die er zo snel mogelijk aankomt… ook foto's zijn welkom….

alvast bedankt

monique@hld.cx

HELP MIJ MET HET OPRICHTEN VAN DEZE SITE

groetjes monique

• Gandr

hai Monique,

mogen verhalen van iemand die in een asiel gewerkt heeft en een eigen knaagdieren opvang gehad heeft en nu honden traint ook? Dan heb ik echt bergen met verhalen voor je! Mail me even als je interesse hebt.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• malissa

hallllooo.

ik wil wel helpen.

malissa

• Tigger

Hallo,

Nou, dat vind ik nog eens een leuk idee!

Heb je al een adres van je site? En hoe wil je de verhalen/belevenissen aangeleverd krijgen? Kunnen we ze aan je mailen?

Overigens hebben we zelf twee hele maffe katten en van beide gevallen is de kennismaking wel leuk geweest.

Ik rij ook elke week paard in een manege en met paarden beleef je soms de gekste dingen. In de manege, zijn behalve paarden, ook nog een drietal katten en twee honden te vinden en die zijn ook erg leuk.

Ik ben benieuwd!!

• claudia

hoi.

Ik wil je ook helpen, heb zelf mijn eerste hond 5 maanden geleden ongeveer inlaten slapen vanwege een hersentumor. Dit was erg verschrikkelijk en een hele drama erom heen is er geweest. Zelfs de politie. Nu kan ik er wel over praten en voor mij is het ook goed als ik dat een keer kwijt kan want ik zit er nog steeds erg mee!

Groetjes van claudia

• Monique

Hey claudia,

Ik zou het heel fijn vinden als je me wilt helpen, als je tijd heb zou je je verhaal dan naar mij willen mailen? monique@hld.cx

misschien als je foto('s) hebt zou je die mee kunnen sturen…

Groetjes Monique

• Kerstin

Hoi,

Ik heb wel een verhaal over onze hond. Die we helaas vrijdag in hebben laten slapen. Als je dat leuk vind dan kan je me wel mailen.

Groetjes Kerstin