honden dagverblijf

• Nathalie

Hallo allemaal!!

Ik heb al eerder een berichtje over dit onderwerp geplaatst en kreeg toen heel veel goede informatie van Gandr.

Nu ben ik er meer mee bezig gegaan en heb een vriendin gevonden die er ook helemaal voor wil gaan.

Onze opzet is om een hondendagverblijf te gaan beginnen, denk aan mensen die full-time (willen gaan) werken en die een hond hebben of willen. Dat de honden overdag in goede handen zijn en lekker met elkaar kunnen spelen.

Nou wou ik op de een of andere manier erachter zien te komen of er wel genoeg belangstelling is voor zoiets en wat de mensen er van verwachten.

Zelf had ik in mijn hoofd een soort folder te maken met vragen erin zodat mensen daarop kunnen reageren, het idee van een enquette. Wie heeft er goede ideeën voor me????

Hartstikke bedankt voor het meedenken en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!!

Groetjes Nathalie

• Carmen

Ik denk dat er wel veel interesse zal zijn voor een hondendagverblijf. Steeds meer mensen zijn tweeverdiener en willen toch een hond. Dan is zo'n dagverblijf een prima oplossing.

Bij ons in de buurt zijn alleen hondenuitlaatservices en die hebben het hartstikke druk.

Zij hebben naamsbekendheid gekregen door overal wat met dieren te maken heeft folders neer te leggen: dierenarts, dierenasiel, dierenwinkel. En ook zij heeft vooraf een enquette gedaan. En al vrij snel had ze ontzettend veel klanten.

Ik denk wel dat het lukt! Succes!

Carmen

• knavia

Hoi Nathalie!

Zo'n dagverblijf valt of staat denk ik met de prijs die je berekent; is het te duur dan krijg je geen hond!

Knavia

• Tigger

Hallo Nathalie,

Goed initiatief, hoor! Die ideeen die Carmen heeft gegeven zijn erg handig en dat heeft ook zeker succes.

Maar denk ook eens aan de advertentieborden die in supermarkten hangen. Als er ergens veel mensen komen, is het daar wel.

En dan moet je natuurlijk wel iets bedenken dat de aandacht trekt. Iets met kleuren of zo, in plaats van die witte kaartjes.

Mocht je nog hulp nodig hebben bij het maken van folders… ik ben werkzaam in het vakgebied communicatie en informatieverzorging.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

• Nathalie

Hoi Carmen,

Bedankt voor je reactie, jullie allemaal natuurlijk!!

Heb je misschien voor mij het telefoonnummer van de uitlaatservice, ik ben benieuwd hoe hun die enquette in elkaar hebben gezet.

Groetjes Nathalie

P.S. Ik krijg helemaal de kriebels, iedereen vindt het gelukkig een te gek idee en ik weet zeker dat het ons gaat lukken!!!

• nicole

Hoi Nathalie,

Ik woon in Amersfoort en zou voor een opvangcentrum voor honden wel belangstelling hebben.

Zelf ben ik weer hele dagen gaan werken. Ik was van plan om tussen de middag heen en weer te rijden om met de hond een goede wandeling te maken. Gelukkig kwamen mijn ouders en zeiden dat ik mijn hond bij hun kon brengen.

Daar was ik erg blij mee. Maar als er zoiets bij mij in de buurt zou zijn, zou ik daar zeker gebruik van maken.

Hoop voor je dat jouw opvangcentrum een groot succes wordt.

Groetjes Nicole