tof

• malissa

halloooo

ik vind dit een goed prikbord.

maar als jullie nu eens ophouden,

telkens tegen mij te zijn.

dat vind ik helemaal niet leuk.

ik heb die dieren voorige keer wel verzonnen.

maar willen jullie mij vergeven?

pleeeeeeeaaaaaassssss.

dat zou ik heel tof vinden

ik heb trouwens een nieuwe site:

http://kinderlines.nl/homepages/malissssa.html

malissa

• claudia

Ik weet niet wat er was, maar ik vergeef het je (hahaha)

groetjes van claudia

• Gandr

Ik weet het echter nog wel en ik vind dat als je hier wilt blijven komen Malissa er iets meer nodig is dan een eenvoudig “Sorry”. Ik heb zelf jarenlang bij diverse instanties gewerkt waar dierenleed veel gezien werd, en ik vind het geen zaak om “geintjes”over te maken of verzinsels. De zaken die jij weet te verzinnen verzint een kind alleen maar als het al een sinistere inslag heeft. Ik weet van mezelf dat ik vrij lang kwaad kan blijven als ik dieren mishandeld zie worden en als de eigenaar ook niet van plan is de houding ten opzichte van zijn/haar dier te verbeteren. Jij wil je houding verbeteren, dan wil ik dat eerst zien. Tot die tijd…. Van mijn kant blijf ik een grote afstand bewaren.

Gandr.

P.S.: En schrijven naar mijn email heeft geen nut, alles wat van jou kant zal komen in mijn email box wordt nú nog niet gelezen tot ik hier op het prikbord een verbetering heb gezien van jou kant die mij overtuigd dat je daadwerkelijk je houding wil aanpassen.

• Channah

Hallo Gandr,

Ik heb ook de grootst mogelijke twijfels ten opzichte van Malissa, en sluit mij dus volledig bij je aan.

Maar O.K.: we zullen zien: één verkeerd berichtje, en ik schakel de webmaster weer in!

Groeten van Channah

• claudia

nou gandr, ik wist niet dat malissa zo erg was! geintjes of wat dan ook over dieren dat kan gewoon niet!, dus malis…doe maar erg je best (in iedere geval bij gandr)

groetjes van claudia

• Andre

Tuurlijk vergeef ik jou..lekker ding, jij mag altijd hier je verhaaltje doen hoor.

Trek je maar niks van die rare mensjes aan ..jou verhaaltjes zijn best wel intresant..

• Ans

Malissa is 11 jaar.poezengroetjes van Ans.

• Andre

volgens mij zijn jullie allemaal nog 11…jaar