Feest! Het heeft gesneeuwd hier!

• Gandr

He he, eindelijk, het leek alsof iedereen sneeuw mocht hebben behalve Texel (LOL) Maar hier is dan eindelijk ook sneeuw gevallen.

Juno vond het veeeeeeeeels te koud aan haar pootjes. Dis had meer zoiets van effe snel plasje en hoopje en dan snel weer naar binnen voor de verwarming. Echter, als ik dan wat sneeuwballetjes opgooide, ja dan was ze toch wel te porren voor even rennen achter die gekke balletjes aan, want ze verdwijnen steeds. Daar snapt ze de klap nog niet van.

Jessy is nog even aan het nadenken of hij het dit jaar leuk zal gaan vinden. Tot op heden vind hij het nog niet echt heel erg Joepie.

Jamahl… Die beleeft zijn zoveelste jeugd. Rollen in de sneeuw, leuk joh! En lekker met je neus in de koude sneeuw! Hij is zelfs een poging gaan doen om Juno voor een spelletje uit te dagen. Alleen was Juuntje daar nog niet geheel aan toe.

De katten vonden die sneeuwvlokjes wel spannend, lekker proberen te pakken… Door het raam heen, ja net echt.

Maar toen ik een bakje sneeuw binnenhaalde om het ze te laten zien, nou toen vonden ze dat spul maar wat koud en wilden ze er niets van weten. Geen sneeuwtijgers dus :-(.

Als er nou nog ietsje meer valt (wat erg onwaarschijnlijk is…) Dan kan ik mooie foto's maken van Jamahl in de sneeuw. Komt dat zwart zo mooi uit. Juno en Jessy inde sneeuw fotograveren doet ze geen eer aan. Jessy lijkt wel zwart te wezen en Juno zie je voor de helft niet, alleen die vlekken van haar, maar die gaan ook een beetje op in de achtergrond.

Wou alleen dat ik ook sneeuwkettingen onder mijn schoenen kon leggen, want Jamahl is zo uitbundig, die trekt me nog een keer op mijn snuit. Hij vind die sneeuw helemaal te gek. Ik mag dat wel, zo'n oude hond die nog zo vrolijk kan zijn met sneeuw.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Elsa

Hoi Gandr,

Wat leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt met je beestjes, en natuurlijk ook geweldig om te lezen dat het zo goed gaat met Jamahl.

En dat ie het zo leuk vindt in de sneeuw, echt heel leuk !

Heel veel sneeuwplezier nog he,

Groetjes van Elsa

• ineke a

Hoi Gandr,

he, he, eindelijk. Leuk he, honden in de sneeuw. Festa ging ook helemaal uit haar dak. Rollen nog net niet, maar scheuren vindt ze prachtig. En met de neus door de sneeuw, zodat je een torentje hebt als je opkijkt. Ook geweldig. perry doet niet veel bijzonders, doet net of er geen sneeuw ligt, maar ik zie hem nu wel goed in het donker LOL. Geniet ervan, het is helaas zo weer weg. Groet, Ineke A

ps. Met de auto vind ik het iets minder :-))))

• martine

Ja dat is waar!! Er zou overal sneeuw mogen liggen, maar bij voorkeur niet op de wegen. Dat is 10x niks, naar je werk moeten op je fietsje en dan een paar keer onderuit gaan omdat het zo glad is.

martine

• Marieke

Wat kun je lekker vermakelijk schrijven !

Ik ga vandaag met man en Labrador naar Centerparcs, lekker even een weekje luieren, wandelen etc.

Hoop dat er nog een beetje sneeuw ligt.

Groetjes Marieke

• Tigger

Jammer genoeg ligt er bij ons in Zwolle op dit moment geen sneeuw meer, dat begon vanmorgen al met dooien. Wel was het hier vreselijk mistig.

Onze kat Zelda, een zwartwitte, vindt de sneeuw wel leuk. Als het sneeuwt probeert ze de vlokken te pakken. Zie je haar de meest vreemde sprongen maken, wat echt een heel maf gezicht is.

Laatst toen er hier wat meer sneeuw lag, wilde ze naar buiten. Na de eerste paar voorzichtige pasjes door de verse sneeuw, trekt ze ineens een sprint van heb ik jou daar en ze vliegt zo onderin een boom die achter ons huis staat! Net alsof ze wilde zeggen: jeetje, was dat even koud! Dat was wel lachen.

De andere kat, Maus, krijg je absoluut niet naar buiten met sneeuw (ook niet met regen). Hij mauwt wel dat ie er uit wil, maar als je dan de deur voor hem openhoudt, blijft ie in de deuropening staan en kijkt voor zich uit. Vervolgens kijkt ie je aan met een blik van: je dacht toch niet echt dat ik eruit ga, is het wel?

Vervolgens draait meneer zich om en nestelt zich weer lekker op de bank bij de verwarming. Hoezo verschillende katten?

Groetjes, Tigger, Zelda en Maus