Hoi allemaal,
even een tussenstand update over de toestanden bij Saskia M.
Nou dat huissie waar ze in kwam was dus echt helemaal anders uitgevallen dan ze verwacht had. Teleurstelling alom dus.
Nu zaten ze afgelopen weekeinde ineens geheel zonder verwarming. En de eigenaar van het huisje (mag het niet zeggen maar wat een Laag Uitgevallen Lamzak) was niet echt in te porren om daar even wat aan te doen. Nu was het al veel kleiner dan hij ze had verteld, mochten ze opeens niet alle drie de hondjes meenemen en nu dus dit weer. Saskia had het dus gehad.
Dus… Er weer uit en bij haar ouders erin. Echter zelf hebben die ook nog wat dieren en ja… Er moesten dus wat dieren te logeren van Saskia. Belt ze me met de vraag hoeveel ik er mogelijk zou kunnen hebben (Ik had al eens aangeboden om op dieren van haar te passen als het er op aan mocht komen… En dat was dus nu.) maar ik mocht ook nee zeggen. Ik vraag dus eerst maar even hoe de zaak inelkaar steekt. Nou het ging dus om 4 katten… Nou ja of ik er hier nu vier of acht heb lopen, mij een worst. Dus ik vertelde haar, breng de vier maar hierheen. Want dat opsplitsen over meerdere adressen, ik ben er niet zo dol van. Saskia helemaal blij. Nou en vandaag zijn dus drie van de vier gearriveert. Lachen. Bij de allereerste onmoeting tussen Lyla (sorry als ik de naam niet correct schrijf Saskia ;-) ) zag mijn katertje Shaardul helemaal niet eens staan. Dat begreep de kleine niet. Nou en het is allemaal eigenlijk erg gladjes verlopen. Shakeela vind het heel erg flauw dat ik het alleen met Shanti, de oudste, heb overlegt en niet ook even met haar. (Mocht ze willen, zij is hier niet de baas!) Effe haar stem laten horen tegen de brutaalste Lyla. Nou dat hielp niet veel hoor, Lyla verblikte of verblooste er niet eens van. Tja, zal haar ook een bal wezen. Lilly moet het allemaal eerst even goed bekijken vanuit de veilige omgeving van het draagmandje. Chiel, tja, die kroop tussen het aanrecht en is nog niet ertussen vandaan gekomen. Kan hem zo pakken als ik dat zou moeten, maar laat hem maar even lekker. Komt allemaal vanzelf wel even. En dan Gijs… Die zou meekomen… Nou ja, als hij daar zelf teminste ook toestemming voor gegeven had. hij wilde niet erg. Die ga ik van de week zelf dan maar even halen… De asiel methode. Zal hij minder waarderen denk ik, maar dan had hij nu maar mee moeten komen. Dat krijg je als je eigenwijzer bent dan goed voor je is.
Ik hou iedereen nog op de hoogte. Maar voorlopig zijn de huidige drie hier lekker te gast en ik moet heeeeeel eerlijk zeggen… Wat een leuke katten zijn het! Vooral die heerlijk brutale Lyla. Leuk beessie.
Groetjes,
Gandr & beestjes + logé-tjes. (LOL)