Berichten van Malissa

• Channah

Hallo allemaal,

Vanavond vond ik bij mijn e-mail 2 berichten van Malissa. Dit terwijl ik haar met klem gezegd heb, dat ik géén post van haar op mijn e-mailadres wil hebben.

Ik weet, dat zij ook anderen van dit prikbord op hun privé-e-mailadres lastig valt.

Erg leuk, dat wij haar een kans geven om zich normaal te gedragen, maar ik ben het zo langzamerhand spuugzat!

Ik heb haar onderstaand bericht gestuurd, op haar e-mailadres. Bij mij krijgt zij geen poot meer aan de grond! En ik reageer ook niet meer op haar berichten. Wat jullie doen, is uiteraard jullie eigen zaak. Maar wees gewaarschuwd: dit kindje is alleen maar op aandacht uit, en ze probeert die op de meest idiote manier te krijgen.

Natuurlijk ook wel zielig, want blijkbaar krijgt ze die aandacht niet van haar ouders. En die ouders corrigeren haar ook niet, getuige dit soort vreemde toestanden. O.K., dan moeten wij dat maar doen. Ik heb alleen geen zin om hier als welzijnswerker op te treden (hoewel ik in die branche werk).

Groeten van Channah (die behoorlijk pissig is, op Malissa en haar ouders, maar niet op jullie!).

Hieronder de gekopieerde berichten:

———————————————————————————————————————-

Van: Channah van Straaten

Aan: Malissa van den Hout

Onderwerp: Re: namen.

Datum: maandag 22 januari 2001 20:36

Malissa,

Dit is de laatste waarschuwing! Ik wil absoluut géén post van jou op mijn e-mailadres!

Als je mij iets te melden hebt, dan doe je dat maar op het prikbord.

Als je in het vervolg berichten naar mijn e-mailadres stuurt, weet dan dat dat geen zin heeft: je berichten worden zonder ze te openen verwijderd!

Deze berichten kopieer ik naar het prikbord, als nieuw bericht: “Berichten van Malissa”. En van commentaar van mij erbij!

Channah

> From: Channah

> Sent: Sunday, January 21, 2001 9:46 PM—– Original Message —–

From: Malissa van den Hout

To:

Sent: Monday, January 22, 2001 8:00 PM

Subject: Re: plaatjes

> hoiii,

>

> sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry.

> ik zal het niet meer doen hoor.

> maar hoe schakel je de webmaster in?

> malissa

>

> —– Original Message —–

> Subject: RE: plaatjes

>

>

> > Malissa,

> >

> > Je begint alwéér te zeuren, met niet terzake doende berichtjes. Zelf

> schrijf

> > je, dat je plaatjes van Internet afhaalt, en nu vraag je hier om plaatjes.

> > Beetje vreemd….

> > Nou, je bent gewaarschuwd, dus houd op met die aandachttrekkerij! Als je

> > hier mee doorgaat, schakel ik opnieuw de webmaster in. Op dit soort

> > flauwekul zitten we echt niet te wachten!

> >

> > Channah

> >

> >

> > —————————————————————-

> >

> > Verzonden door www.prikpagina.nl

> >

>

—– Original Message —–

From: Malissa van den Hout

To:

Sent: Monday, January 22, 2001 8:09 PM

Subject: Re: namen.

> hoi,

>

>

> als je niet geloofd dat ik 11 ben.

> moet je maar komen kijken,

> ik zal wel eens een keer een foto mailen,

> dan zie je dat ik echt 11 ben.

> en over die berichtjes,

> zijn echt waar hoor!!

> malissa

>

> —– Original Message —–

> From: Channah

> Sent: Monday, January 22, 2001 12:31 PM

> Subject: RE: namen.

>

>

> > Ja, Malissa is 11 jaar, dat zegt ze tenminste. Ze heeft al zoveel gelogen

> op

> > dit prikbord, dat ik zelfs dat in twijfel trek.

> > Wat erger was: de berichten, die ze schreef! Konijnen met schurft, waar

> > niets aan gedaan werd, poezen, die achter elkaar nestjes kregen, zo ook

> > cavia's, die als prijs werden uitgeloofd, etc., etc.

> > Malissa heeft in het begin toen zij zich hier vertoonde, net als iedereen

> > normaal antwoord gekregen. En toen de berichten steeds gekker en

> > leugenachtiger werden, heeft ze waarschuwingen genoeg gekregen, maar ze

> wist

> > van geen ophouden. Ja, toen werd ze dus door iedereen afgebekt, of

> genegeerd!

> > Ze is nu een tijdje weggeweest, en een paar weken geleden stonden er weer

> > berichtjes van haar op het prikbord: weer net zo erg als vroeger. Ik heb

> ze

> > direct door de webmaster laten verwijderen.

> > Nu heeft ze spijt….. zegt ze, en wil normaal mee discussieren. O.K., ik

> > geef haar een kans: het voordeel van de twijfel (met de nadruk op

> twijfel).

> > Dat heb ik haar zelf ook al gezegd, in een reactie op een van haar

> > berichtjes. Maar zo gauw ze weer op een rare manier aandacht gaat trekken,

> > schakel ik opnieuw de webmaster in.

> > Dat ze pas 11 jaar is, wil nog niet zeggen, dat ze zomaar alles kan doen!

> >

> > Groeten van Channah

> >

> >

> > —————————————————————-

> >

> > Verzonden door www.prikpagina.nl

> >

>

• Channah

Nog even dit: ik heb de webmaster gevraagd, om dit, en de andere berichten te lezen. Dan is hij vast op de hoogte!

Groeten van Channah

• Tigger

Hallo,

Ik had ook al thuis een mailtje van haar gekregen. Daar stond echter niets raars in, maar ik heb hem toch meteen gedelete.

Ik schrijf pas sinds afgelopen weekend op dit prikbord en weet dus niets van de hele toestand met Malissa af. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, zeggen ze altijd.

Ik heb eens eerder in ander forum meegemaakt dat een persoon de hele boel kon verzieken en die deed dat door hele grove seksueel getinte opmerking te plaatsen en dat op een Formule 1-forum!

Sommige mensen doen soms rare dingen om aandacht te krijgen!

Maar ik vind dit prikbord echt heel erg leuk en je kunt elkaar zo ook nog raad geven en een leuk verhaal plaatsen.

Groetjes, Tigger, Zelda en Maus

• Pascale

Hoi Channah,

Ik sta volledig achter je. Ook ik ontvang ongewenst post van Malissa, en ben ook niet gediend van haar praktijken op het internet.

Niet alleen hier, maar ook op haar eigen pagina was het te gek voor woorden. het aanbieden van grtis jonge katjes, konijntjes en kavia's als prijs op een vraag.

Nou vraag je me!!!!!!!!!!!!!!!!! blachelijk gewoon. Deze pagina is gelukkig verwijderd.

Door wie???? Ik zou het niet weten Chnnah;-)

groetjes Pascale

• Gandr

Nou ook bij mij heeft ze nu berichten naar mijn email gestuurd. Aangezien ik gezegd had dat ik dat niet wilde… Was daarmee haar laatste kans verkeken. Ik heb de berichten niet geopend, daar ik Malissa als een virus beschouw. En virussen zijn slecht voor mijn computertje.

Ik ga nu kijken of er een mogelijkheid is dat ze helemaal van het internet afgeknikkert wordt. Grof? Ja misschien, maar ik denk dat er velen een zucht van verlichting zullen slaken als ze opgezout is!

Ik ben dat kind behoorlijk zat, en ik hoef die kop van haar ook niet in mijn email box te hebben als ze besluit iedereen maar een foto te sturen om haar gleijk te bewijzen… Als ik die kop van haar zie, dan weet ik hoe ze eruit ziet en als ik haar dan in mijn handen krijg, dan sta ik niet voor de gevolgen in.

Dus…

Inderdaad, sommige mensen doen echt alles voor een beetje aandacht, zeer zielig en erg verontrustent.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• martine

Hahahaha, gelukkig dat ze nog niet veranderd is!! Niet voor jou hoor, maar ik was van de week ook al op haar aan het mopperen. Kon me niet meer inhouden en ik had het me zo voorgenomen. Maar negeren helpt bij haar blijkbaar niet, want ze blijft maar berichtjes sturen. Toen ik eens had gezegd dat ze maar eens op moest houden attendeerde Ineke mij erop dat ze nog maar een kind is die best af en toe eens een “stupide vraag” zoals ik het formuleerde, mag stellen. Ik begon me bijna (bijna ja) schuldig te voelen, want normaal is mijn geduld met kinderen een stuk groter dan met haar. Maar blijkbaar heeft ze haar ogen toch voor niets in haar hoofd zitten, want kijken doet ze er niet mee. Ik weet niet of jij weet hoe het werkt Channah (ik ook niet maar wie weet ken je anders iemand die het weet), maar er is een mogelijkheid om een soort filter op je mailbox te zetten. Dan kan je een soort trefwoorden invoeren en vervolgens wat hij moet doen als hij een bericht met trefwoord tegenkomt. Bij sommige mensen gooit de computer dan de post in het vak van het goede gezinslid en in andere gevallen kan je een bericht met een bepaald trefwoord gelijk naar de prullenbak laten verwijzen…..ideetje misschien??

Groetjes, martine

• Gandr

Nou Martine,

Dat is inderdaad een idee. Zo'n filter ken ik wel. Het zijn geloof ik dezelfde filters die ook voorkomen dat je “reclame” post de hele tijd krijgt. (heeft ee naam, kan er zelf even niet opkomen.) Hoe dan ook, de naam Malissa invoeren is een aanrader, want daarmee melden haar berichten zich ook he, haar voornaam en achternaam. Bij mij verdwijnen ze ongelezen de vuilnisbak in. En geduld met kinderen? Ja ik heb het wel… Maar niet voor zulke vreselijk overduidelijk vervelende kleuters (hoe oud die ook mogen zijn… Want om je als een kleuter te gedragen is geen leeftijd!)

Dit kind moet gewoon eens een dagje lekker naar het Riagg, kijken of ze daar haar aandachtsprobleem kan laten oplossen. Hoewel ik betwijfel of ze bij het Riagg ook wat met haar kunnen hoor.

Nou ja, laat ik er maar niets meer over zeggen, want ik wordt alleen maar aggressiever van dat wicht. Probleem is namelijk dat elke nieuwe haar niet kent, niet weet wat voor een idioterie ze uitgevroten heeft. En als ze dan horen dat het nog maar een kind van 11 jaar is, dan begint het hele feest gewoon weer opnieuw. En wij kunnen haar er dan wel steeds vanaf blijven trappen, maar ook dat werkt dus duidelijk niet afdoende.

Misschien elke eerste dag van de week een algemene waarschuwing tegen haar op die prikbord plaatsen voor elke nieuwe die hier komt? Wordt er op haar niet meer gereageerd en met een beetje mazzel geeft ze het dan wel op.

Ja of niet, want die heeft geen kop van gewoon beton maar van gewapend beton, en nog flink ook!

Affijn we blijven naar oplossingen zoeken in het oplossen van het Malissa virus probleem.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• ineke a

Hoi allemaal,

ik kende malissa inderdaad niet, maar jullie hadden helemaal gelijk. Vergeef me m'n onnozelheid :-))), ik dacht dat het misschien mee zou vallen, maar helaas. Ook ik zal nu als ik een berichtje zie gelijk de webmaster inschakelen.Groet, Ineke A