gestolen hond

• Peter en Jeanet Gerding

Bij een sportevenement in Nijmegen is op zondag 21 januari 2001 onze volkswagen transporter gestolen met het kenteken 44-VD-ZV.

In deze auto zat onze jonge jack russel pup van 4 maanden in een vari kennel achter in de bus. Sindsdien hebben wij niets meer van onze jack russel gehoord.

Heeft iemand hem toevallig gezien of gevonden. Wilt u dan alstublieft kontakt met ons opnemen, Tel. 0528-241507 b.g.g. 06-15065325 of met AMIVEDI.

Ook kunt u de dierenambulance te Nijmegen bellen.

Signalement van de Jack Russel: Zwarte kop met een grote zwarte vlek over zijn rug, aan beide achterpoten zitten de wolfsklauwtjes nog aan. Hij is een allemansvriend, lief en speels en luistert naar de naam Doerak.

• Gandr

Dit is meteen even een bericht aan iedereen met een auto en daarin wel eens de hond achter laat. Auto dieven kijken niet naar of je nog een hond in de auto hebt zitten. Het is niet verstandig om je hond in een auto te laten zitten als je zelf niet in het zichtveld van je auto bent om een oogje in het zeil te houden. 's Zomers komen hier ook veel ongelukken van doordat honden letterlijk gekookt worden in een te warme auto die aanvankelijk wel in de schaduw gezet was… Maar ja de zon blijft draaien en de schaduw is ineens weg.

Dit voorval van een gestolen auto waar ook een hond nog inzat komt vaker voor dan men denkt. Hou er dus rekening mee, laat je hond nooit in de auto zitten!

Peter en Jeanet, ik hoop dat jullie je hond toch nog terug vinden. Wat ik jullie kan aanraden is dat jullie ook alle asiels in nederland ervan op de hoogte brengen. Makkelijkste is om een pamflet te maken met daarop een duidelijke beschrijving van de hond (desnoods een duidelijke foto erop copieëren) en die naar elk asiel sturen. Mogelijk dat je hond namelijk als zwerfertje wordt binnengebracht en dan weet het asiel meteen dat deze van jullie is.

Heel veel sterkte.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• martine

Helemaal met je eens!!

martine

• claudia

Ik wou jullie alleen succes wensen en ik hoop dat jullie hem terug krijgen! (de hond natuurlijk)

groeten van claudia