Weer 2 lieverds weg uit asiel!!!!!!!!

• Pascale

Hoi allemaal,

Afgelopen week was ik op de pagina's van de iversen dierenasiels aan het neuzen,

En wie kwam ik tegen……. Olly en Kristoffel. Liefde op het 1e gezicht, en Morgen komen ze bij ons wonen. Voor wat betreft de katten worden zij nummer 9 en 10.

Willen jullie ze zien?????

Ga naar www.asiel-breda.net Dan naar Katten dan asiel katten, en dan onderaan Olly en Kristoffel.

Ik kan haast niet meer wachten.

Ik houd jullie op de hoogte hoe alles gaat.

groetjes Pascale

• Tigger

Hallo Pascale,

Ik heb zonet even op die pagina gekeken. Wat een lieverds zeg, die Olly en Kristoffel. Ik kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot ze bij jou zijn!

Weet je ook al wanneer je ze mag verwelkomen?

Heel veel plezier gewenst met je nieuwe katten!!

Groetjes, Tigger, Zelda en Maus

• Gandr

Hoi hoi,

Hebben we het dan over die twee van 8 maanden die niet meer konden blijven bij de oude eigenaar omdat ze “teveel” waren? Die zwart witte snoetties?

Leukke kop heeft die ene, met die zwarte balk over de neus. Lijken me wel ondeugden te zijn LOL.

Veel plezier gewenst als ze komen. Enne hou ons op de hoogte van hun ecapades he?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Carmen

Wat een schatjes. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ben jij net zo als ik dat je dan bijna niet kunt wachten en het liefst acuut in de auto wil springen om ze op te halen?? Heel veel plezier met je katten!! En Daisy natuurlijk!

Carmen

• kelly

wat goed dat je dieren uit het asiel neemt,

het zijn er toch al veels te veel

groetjes kelly