DRINGEND OPVANG GEZOCHT VOOR KNAAGDIEREN

• sandy

In Beemster zijn op een boerderij duizenden kleine knaagdieren in beslag genomen wegens verwaarlozing

Het gaat om muizen, ratten, degoes, hamsters e.d.

Deze dieren hebben dringend opvang nodig.

Kunt u 1 of meerdere van deze dieren een tijdelijk of permanent onderdak bieden

of heeft u ideeen

mail dan naar opvang@vrijkonijn.nl

Deze dieren zijn niet bedoeld voor slacht, vetmesterij of handel

Ze hebben al genoeg meegemaakt.

Met vriendelijke groeten

Sandy

• Spikkel

Dit onderwerp is al een aantal keer op t forum geplaatst, dus u vertelt niets nieuws. Het is inderdaad vreselijk. Maar helaas kan ik geen opvang bieden. Ik heb al tijden moeten zeuren voor 1 cavia, dus ik kan geen hulp bieden!

• Gandr

Hoi Sandy,

Ik heb dezelfde oproep al geplaatst meteen toen ik dit meekreeg op het journaal. Ik zelf heb me al aangemeld voor vier caviaas. Ik woon vrij klein en heb al dertien dieren van mijzelf, dus veel meer is geen ruimte voor. Ik heb een stellage voor de meter kooien, en ik heb al twee cavia's en konijnen. Ik heb in het verleden knaagdieren opgevangen en zou dit eigenlijk wel weer willen doen. Op het ogenblik zijn er echter geen mogelijkheden voor. In de toekomst wil ik echter mijn schuur eens goed onder de loupe nemen om te kijken of deze aan te passen is voor een knaagdieren opvang… Maar daar gaat even tijd overheen. Dus voorlopig voor vier cavia's, het is in ieder geval iets… En ik geef het maar door waar ik denk dat het ook nut heeft.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Kim

Nou, ik sta genoteerd voor 1 konijn en 2 hamsters. Maar het duurt nog een tijdje voordat ze uiteindelijk komen. Ze moeten nog door de rechter vrijgegeven worden. Ik voel me net alsof ik een adoptieouder ben;-)))

• mary-linne

hoi sandy

ik heb gebeld ,omdat ik graag voor 2 konijntjes wil gaan zorgen

ik zou terug gebeld worden,en hoop dat dat ook gebeurt

groetjes mary-linne

• Sandy

Het gaat er niet om of je iets NIEUWS meld toch???

ER moet hier zoveel mogelijk aandacht aan besteed worden, en niemand hoeft zich hier te gaan excuseren omdat hij geen dier kan opvangen.

Het gaat er maar om dat de mensen die dat wel willen en kunnen dat ook doen.

Hoe vaker het geplaatst wordt hoe beter.

Zoals al zovele malen eerder gemeld:

wil wil en kan bellen: 0900-0099