Staand slapen.

• Jennifer

Halo allemaal,

Ik heb een lhasa apso teef van 1.5 jaar, en ik heb het volgende bij haar opgemerkt.

Af en toe, valt zij staand in slaap. Heel vreemd, is ook een beetje een zielig gezicht. Dan roep ik haar en kijkt ze me ff aan, om vervolgens weer in slaap te vallen. Ik moet haar echt oppakken en naar haar mand brengen. Toen ze loops was, was dit erger……..

Wie kent dit?

Het is toch niet gevaarlijk?

groeten van jennifer

• ineke a

Hoi Jennfer,

ik zou er even mee naar de da gaan, het lijkt een beetje op absences, een milde vorm van epilepsie. Ook de loopsheid kan dit probleem verergeren, door de hormonale veranderingen die tijdens de loopsheid plaatsvinden. Succes, Ineke A

• Jennifer

Hallo Ineke,

Wat eng!!

Ik ga morgen meteen bellen, jezus………hoop dat het allemaal el meevalt.

Toch bedankt hoor, voor je snelle reactie

groeten van Jay

• ineke a

Hoi Jennifer,

niet meteen het ergste denken hoor, maar ik ben net zaterdag nar een lezing over epilepsie geweest waarin dit ook naar voren kwam, het kan altijd nog iets heel anders zijn, maar mijn eerste ingeving heb ik opgeschreven. Groet, Ineke A

• Gandr

Hoi Jennifer,

Ik ben het met Ineke A. eens, het lijkt mij inderdaad ook wel iets van een epilepsie achtige aandoening… Echter er zijn ook andere vormen waarbij de hond ineens even wegvalt. In ieder geval even naar laten kijken is het beste. Hou je ons op de hoogte?

Sterkte en succes,

Groetjes,

Gandr & beestjes