Bel 0900-0099 en help

• Kim

Wees niet bang het is geen sexlijn. Dit is het nummer van de dierenbescherming. Als je dat belt kan je je opgeven voor de dieren die van de week in beslag zijn genomen. Ik sta voor 1 konijn en 2 hamsters, iemand anders op deze site voor 4 cavia's . Ze hebben muizen, cavia's, hamsters, ratten, konijnen. Voor zo'n klein mormeltje heb je toch altijd plek?! ;-}

• Gandr

Die vier cavia's sta ik voor ingeschreven, tenminste dat hoop ik… Want het kan ook wel eens een beetje scheef lopen met zo'n gigantische herplaatsings project. In ieder geval sta ik nu bij zowel het hoofdkantoor ingeschreven en bij de 0900-0099 lijn… Alleen bij de laatste vroegen ze alleen mijn naam en telefoonnummer dus verder moet ik dan maar afwachten, want ik zou terug gebeld worden… Hoop maar dat ze niet morgen bellen, want ik zou eigenlijk vandaag de logeer kat van Saskia gaan invangen, echter, Jamahl had vanmorgen weer een aanval, dus boot gemist en dan wordt de tijd voor mij te krap om op tijd terug te zijn…

Hoe dan ook, we wachten af… En we zien wel.

Iedereen die toch ook een knagertje wil, wel even bellen hoor! Ze kunnen nu zeker alle hulp gebruiken!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• mary-linne

hoi kim

ik heb me opgegeven voor 2 konijnen,ik hoop dat het lukt

ik zou zo`n beestje graag willen helpen,en het lijkt me erg gezellig

waarschijnlijk zullen er veel dieren een nieuw huis krijgen er word massaal

voor gebeld

groetjes mary-linne

• Kim

Nou, ik ben teruggebeld…. Ik sta nu op de lijst voor hamsters (als ze maar bij elkaar passen, anders heb ik een hokkenprobleem) en 5 konijnen. Op tv zag ik ze vredig knabbelen, dus als er een paar bij elkaar passen, graag. Ze worden ongeveer over 1 week vrijgegeven.

• Lara

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik het nummer gebeld voor 4 muisjes!

Er schijnen heel veel mensen te reageren en ik ben op een wachtlijst gezet.

Groetjes,

Lara