gerbils

• Jennifer)

LOL…edammer kaas! Sorry konni! :-)

• konni

ha daar

Nee joh ik lust geen edammer haha

marre het is of beter gezegd was een grote tafel in een terra kleur.Ben nu in het bezit van een zwarte tafel en ben van plan om de foto's van de slangen door martine te laten maken(dus dat weet je dan alvast tinus haha)

Tenminste…..als ik martines vingers dit jaar nog van die camera kan losweken haha

Ennne voor jennifer……

De gerbils zijn……….(ik durf het bijna niet te zeggen) slik………….voer voor de slang . Dus het zou wel erg zijn als ik deze op de foto zou zetten toch?

Bovendien zou ik me dan eraan hechten en blijf ik zitten met twintig gerbils een een slang met honger…….

Ook sta ik (enigzins verdekt opgesteld)achter mijn man op de foto met martines boa dus als je goed kijkt……………..Of doe ook maar niet is best schrikken haha

groetjes konni

• Jennifer)

Hoi Konni…ja, stom van mij. Van die gerbils..ik kreeg al een berichtje met uitleg

van Irma…Sorry dat ik de vraag stelde, wil niet dat er weer een

“oorlog” ontketend wordt hier :-)

Ik ga gauw even kijken of ik je zie achter je man

Doei Doei

• konni

hoi hoi geeft helemaal niets.

Ik houd van alle dieren dus ook van gerbils en slangen.

De discussie is al geweest,en ik schaam me er niet voor dat dieren andere dieren eten.

Ik zou nog steeds liever bananen voeren,maar ja………..

groetjes konni

• Gandr

Gaan die slangen zo krom van staan he? LOL En druiven helpt natuurlijk ook niet… Krijgen ze van die rare bobbeltjes van in de stroomlijning.

Geeft niet hoor Konni, slangen zijn slangen en het zijn ook dieren… En dieren zitten er minder mee dan wij is mij wel duidelijk.

Groetjes,

Gandr & beestjes