hoi hoi

• konni

Hallo allemaal.

Ben er een tijdje niet geweest,vanwege de blindedarm van mijn zoon,en omdat onze computer weer eens besloot dat het tijd was om te formatteren.

Dus was ik weer eens alle gegevens kwijt en natuurlijk alle foto"s en gifs enz.

Ook geen emailadressen,dus het is huilen met de pet op,maar ja in ieder geval….

I AM BACK hahaha

groetjes konni

• Gandr

Oh oh Konni,

Hoe goed ik het gevoel ken als je computer ineens besluit een onverwachte “pauze” in te lassen. Werkelijk heeeeel vervelend. Ze kiezen het altijd wel uit he?

Hoe is het nu met je zoon? Is hij er al weer helemaal bovenop? Veel beterschap gewenst alsnog van mijn kant.

Ook met de computer overigens… LOL

Leuk dat je er weer bij bent!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• konni

Ha gandr

Ik begrijp dat jij het ook druk hebt met je loges.Sucsess ermee.

Ja dat kind van mij springt al weer aardig in het rond,maar ik moet nog even bijkomen van al dat heen en weer en de emoties.Je zou toch denken ach die knul is al zestien,maar nee hoor moeder in tranen en zo haha

maar goed,nu nog alle foto's nakijken en hopen dat ik niet alles kwijt ben.

De email adressen komen wel weer (hoop ik toch haha)

Maar bedankt voor je steun in de strijd tegen het monster……..de computer.

groetjes konni

• Gandr

Als wij nou ook samenspannen he, dan krijgen we misschien die computers vroeg of laat nog eens onder controlle… Hahahahaha! Laten ze dan nog maar eens proberen om al onze gegevens eruit te knikkeren! Dan betekend dat zeker GEEN bekertje warme anijsmelk voor het slapen gaan voor de computer! (LOL kreeg een keer die opmerking van een man bij de hulpdesk, “Ben je wel lief voor je computertje?” ik..“Ja hoor geef hem elke avond voor het slapen een kusje op de monitor en een bekertje warme anijsmelk.” Had hij niet van terug…)

Maar ooit eens komt de dag Konni en dan snappen wij die computers… En dan bakken ze geen ei meer van ons. LOL

Nou en ja wat je zoon betreft… Vind je het gek? Blijft wel je zoon hoor! Toch?

Groetjes,

Gandr & Beestjes

P.S.: Sorry dat hier geen dier in ter sprake kwam maar ik kon het even niet laten. LOL

• marjolein

hoi konni

dus vandaar dat je mijn mailtje niet gekregen hebt waarschijnlijk

ik had gemailt dat ik inmiddels een link op mijn site heb staan naar die van jou

dus dan weet je het bij deze

groetjes marjolein en de fretjes

http://go.to/Ferretworld (is helemaal vernieuwd)

• Pascale

Hoi Konni,

Ik had je al gemist, en ik kreeg ook maar geen antwoorden op mijn mailtjes.

Je hebt wat gemist, mijn pagina is helemaal verranderd (van de katten) en er zijn 2 nieuwe katten bij komen wonen.

Ga eens kijken www.geocities.com/wonderfulcats

(sorry dat wist je al.)

E-mail = d.huisen@home.nl

dan heb je dat ook weer.

Welkom back

groetjes Pascale