Binnenkort ga ik vanwege het nieuwe werk van mijn vader enkele jaren naar Amerika. Omdat wij daar in de stad gaan wonen, zien we geen mogelijkheid meer om onze kat en hond mee te nemen. Daar dit nieuws erg onverwacht voor ons kwam en gezien het feit dat wij binnen 2 weken moeten vertrekken, hebben we helaas weinig tijd om een goed baasje voor ze te vinden. Familie en vrienden kunnen de beide dieren helaas niet opvangen
Geld speelt geen rol ik heb liever dat ze naar iemand gaan die goed voor ze kan en wil zorgen. Het betreft een zwarte labarador (teefje) “Bo” heel goed met kinderen, en een kat “Jerry”beide 2.5 jaar oud. Als het kan wil ik proberen de beide dieren op één adres te plaatsen aangezien ze erg aan elkaar gehecht zijn. Het doet me echt veel verdriet, maar er is geen andere mogelijkheid. Naar het asiel brengen willen we niet omdat ze waarschijnlijk beide een anderen eigenaar krijgen.
Ik zie bijna geen mogelijkheid, om op eventuele reacties via dit prikbord te reageren, omdat mijn computer dit weekend al naar het nieuwe adres in Amerika wordt verhuisd. Mocht je interesse hebben of vrienden hebben die geinteresseerd zijn laat het me alstublieft zo spoedig mogelijk weten. Je kunt me bereiken op 06-55 106 109.
Groetjes Bram den Bieman