O wat ben ik weer een blij mens zeg, Mijn goede vriend was op zoek naar een hondje, en jawel na heel wat geloer op het net en een hoop gebel heb ik een geweldig leuke hond voor hem gevonden.
We zijn natuurlijk gelijk vrijdag naar het desbetreffende asiel gegaan samen met mijn Steffy, om te kijken of dat wel zo zou klikken. Want dat is voor ons heel belangrijk want deze twee zullen heel veel tijd samen door gaan brengen.
Nou gaat dat nog niet zo heel erg geweldig.
De hond is een kruising van een stafford en een doggo argentino ( ongeveer ).
Hij is anderhalf jaar oud Hij heet Vino, maar ja Vino werd uit z'n hok gehaald en die stond meteen neus aan neus met Steffy en hij vond het leuk en wilde lekker spelen maar natuurlijk ook snuffelen….
Ja nou is Steffy een beetje een feministish hondje, snuffelen aan m'n koppie ok, maar niet onder de gordel !!!! want dan krijg je een knappe uitbrander !
En ja Vino heeft al heel wat gegrom ect. naar z'n hoofd gehad.
We hebben maar besloten om een stukje te gaan wandelen met de twee want dat is natuurlijk al weer heel anders en een andere omgeving ook,
Dat ging gelukkig wel goed, behalve toen Vino een stok zag liggen dan, Bijna weer een knauw voor het arme dier ! Wat een kattekop die hond van mij !!!
Gelukkig heeft hij Vino mee naar huis genomen en we hebben besloten om het voolopig maar even wandelen te laten, met die twee dan.
Ik durf het nog niet aan om ze samen in een huis te hebben.
Maar ja we hebben alle tijd om ze te laten wennen aan elkaar, maar ik wil wel dat het goed gaat want als ze echt gaan vechten weet ik niet wat er zal gebeuren, ze zijn beide effe te sterk om het uit te proberen.
Jammer is ook dat we ze buiten niet los kunnen laten want Vino zat in het asiel omdat ie zo'n 5 keer was weg gelopen, dus we zullen het dier maar even aan het lijntje houden he ??? Verder gaat alles heel erg goed hij is echt super lief, en hij vindt alles prachtig, hij wordt heerlijk verwend. Dus hij is heel erg goed terecht
gekomen.
Als jullie nog goede ideetjes hebben over hoe we de twee goed aan mekaar kunnen laten wennen dan hoor ik dat uiteraard heeeeel erg graag.
Heel veel groetjes van Elsa en een kattekop vaneen Steffy !