gestolen hond terug

• Peter en Jeanet

Graag willen wij melden dat we heel erg blij zijn, omdat onze Doerak terug is.

Onze bus was woensdag 24 januari al teruggevonden maar gelukkig (nu leeft hij tenminste nog) zonder hond.

Donderdag 25 januari heb ik de Gelderse Courant gebeld en de kabelkrant om te vermelden dat de hond nog niet weer terug was. Het signalement van onos hondje erbij gedaan. Vrijdag stond het in de krant.

Vrijdagavond belde de dierenambulance van Nijmegen dat het hondje teruggevonden was. Het klopte in ieder geval met de beschrijving en hij reageerde goed op de naam Doerak. Er was een meneer die donderdagavond naar een voetbalwedstrijd geweest was en wat in de struiken hoorde piepen. Hij heeft het hondje mee naar huis genomen en eten gegeven. De buurvrouw vertelde hem vrijdag wat in de krant stond, toen heeft hij de dierenambulance gebeld. Zij hebben hem bij die meneer opgehaald en wij hebben hem zaterdag weer opgehaald uit Nijmegen. Hij ligt nu weer bij de onze andere hond en onze kat in de mand.

De kinderen zijn weer dolgelukkig en wij (pa en ma) natuurlijk ook.

Zo kun je zien, wij hebben geprobeerd om er alles aan te doen om hem weer terug te vinden. Het is gelukkig beloond.

groetjes Peter, Jeanet, Wesley, Sander, Oscar (onze herder) Mickey (onze kat) en Doerak.

• pauline1

Gefeliciteerd. Wat geweldig!!!! Geniet maar veel van hem, want als je hem kwijt bent realiseer je je pas goed hoe je hem mist.

Groetjes.

• Jennifer)

Wauh! Geweldig zeg! Wat zullen jullie blij zijn en de hond natuurlijk ook!

Ben blij dat hij heelhuids terug is en gelukkig ook al zo snel!

Hij wordt nu natuurlijk overladen met knuffels :-) Heerlijk!!

Nog veel geluk met z'n allen!! Groetjes Jennifer

• marijke

Geweldig, je hebt er inderdaad veel voor gedaan en nu de beloning. Geniet maar van hem.

marijke

• Gandr

Pffff, dat was een hele nauwe ontsnapping denk ik… Maar hij is in ieder geval weer gewoon terug bij zijn vertrouwde baasjes.

Blijheid inderdaad, want niet elk verhaal loopt zo af.

Misschien is het wat om voor Doerak en zijn vriendjes een webpagina aan te leggen waarin dit verhaal opgetekend is? Zo kunnen meer mensen toch ook wel leren dat een ongeluk in een zeer klein hoekje zit, en dat, als je maar vindingrijk genoeg bent, er altijd wel een oplossing is.

Groetjes,

Gandr & beestjes

Knuffel voor Doerak!

• hilde

Wat ontzettend fijn dat hij er weer is! Ik kan me nauwlijks voorstellen hoe het is om je hond op die manier tijdelijk te moeten missen. Ik werd al helemaal gek toen ik mijn hond Nelson iets meer dan een uur kwijt was…

Wat goed ook dat jullie echt alle mogelijkheden om hem te zoeken/vinden na zijn gegaan!

Nu gewoon heel erg veel plezier samen!

gr. Hilde

• Sanne

Ben heel blij dat ie weer terecht is.

Ik heb het nooit meegemaakt, maar ik zou helemaal gek worden als mijn hondje weg zou zijn.

Hoop dat het met de hond zelf ook goed gaat en dat ie er niet teveel aan over heeft gehouden.

Een pootje van mijn hondje aan die van jou liefs Sanne

• claudia

wat een opluchting he!…….

groetjes van claudia en een dikke knuf voor doerak!

• Mischa

Goed zeg!!!! Ben echt blij voor jullie!!!

Geef hem maar een extra knuffel..

Groetjes Mischa.

• Tigger

Wat ontzettend fijn dat jullie je hondje terughebben!!!

Je moet altijd maar afwachten of je je dier terugziet, maar gelukkig hebben jullie hem terug!!

Geniet er maar van!! (Maar dat doen jullie vast wel!)

Groetjes, Tigger, Zelda en Maus