Hallo allemaal
Zal eerst even wat over mezelf vertellen
Wij hebben een kat van 9 jaar een hele mooie een vrouwtje wat van ras ze is weet ik niet. Het is een mooie kat ze zien haar vaak aan voor een mannetje ze heeft een lekkere dikke vacht en ligt nu heerlijk te slapen in de vensterbank. Alleen ze wil niet graag op schoot en is veel buiten ook soms stront vervelend dan is ze buiten wil ze weer naar binnen is ze binnen wil ze weer naar buiten.
En we hebben een hond (je) een west highland white terrier of te wel een ceasarhondje van de reclame. Hij wordt in april alweer 2 jaar ja in een honde leven iets meer dan moet je het keer 7 doen. Hij is erg mooi wit en ze zeggen dan ook vaak in de biotex gehad???? Nee hij is zo mooi wit van hem zelf en goeie shampoo speciaal voor een witte vacht. Het is een mannetje erg lief maar heeft een echte eigen mening. Hij kijkt me nu aan en zit rechtop in zijn mand hij slaapt ontzettend veel is erg lui. Het bos en strand vind ie geweldig en mee op vakantie hij is al overal geweest. We laten hem wel castreren, omdat ie sinds een paar weken veel aan het rijen is op banken vloeren enz en dat willen we niet en hij is erg druk. Ik zou hem voor geen goud meer willen missen hij heeft wel erg last van vlooien en we hebben er al van alles aan gedaan niets helpt. Allerlei soorten shampoo's en dan niet goedkope shampoo van 30 a 40 gulden. Een soort pipetjes hebben we gebruikt ook tegen vlooien het hele huis op de kop gehad en ingespoten enz enz. En nu hebben we shampoo van edvil en een spuit bus voor mand en huis. Hij heeft er iets minder last van nu, maar het is nog niet helemaal over. De wondjes die die had helen wel gelukkig. En soms kan ik hem wel achter het behang plakker, maar missen nee dat kan ik hem niet meer hij hoort er helemaal bij.
En ik had een cavia een hele mooi een poosje terug kwam ik dat hier vertellen had ik van mijn vriend gekregen. Echt een hele aparte helemaal zwart en een paar lokjes op het hoofdje. Ik zou gister gaan kijken en toen lag ze Rodinijn op een oor ik had haar net een paar maanden weet ook niet hoe oud die was ze hoeste wel de laatste tijd een paar keer heel raar. Dat was echt schrikken dat je zoveel om zo'n beestje kunt geven. Helaas nou een heel verhaal kom wel een vaker langs nu kennen jullie mij iets beter liefs Sanne