Iedereen die video wil zien!

• Gandr

Het kan zijn dat je in je email box een bericht ontvangt van Magubo90… Dat ben ik dus ook he. Mijn email afzender wil die ook nog wel eens gebruiken. Vraag me niet waarom, maar soms komt gewoon Gandrmellisant er te staan en de andere keer weer Magubo90. Dus denk niet “Oeps, enge virus, snel wissen!” Want dan is de video weg.

Oh ja, en voor iedereen die het wel leuk lijkt om een video te zien van mijn dieren als ze gevoerd worden (hoe vreselijk ze zich gedragen) laat het me hier even weten, want dan stuur ik je een video door. (Wel slim als je dan wel even je email adres invoert bij je naam he, als je dus je berichtje schrijft) Als je een hotmail adres hebt, geen probleem, dat schijnt te werken. Niet echt je van dat, maar ach je ziet er tenminste iets en als je heeeeeeeel goed luisterd, dan hoor je ook nog wat. Nou dat was weer even een kort berichie.

Trusten!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Jennifer)

Hoi Gandr,

Lijkt me harstikke leuk om je video te zien!

Dus als je hem wilt sturen, heel graag!

Groetjes Jennifer

• Channah

En ik wil hem ook zien!

Groeten van Channah (channahvanstraaten@hetnet.nl)

• Mallory~!!!

lijkt mij ook leuk om jou video te zien!!!!

• Mallory~!!!

ooh ja sorry nog even mijn e-mail :: e-mail.mij@hetnet.nl

• Carmen

Lijkt mij erg leuk!!

Carmen

• een dierenvriendin

stuur de vidio maar door zolang het geen virus is

• Gandr

Ik denk niet dat het mogelijk is een video met eigen webcam op te nemen en dan een virus te krijgen terwijl je het zelf doorstuurt… Voor zover ik weet krijg je een virus doordat iemand anders die aan jou doorstuurd, dan al niet bewust of onbewust.

Overigens, ik heb een behoorlijk sterke virusscanner, dus de eerste virus die hier nog doorkomt moet ik nog tegen komen. Misschien nog een andere geruststellende item, ik heb in de vijf jaar dat ik een computer heb met harde schrijf nog niet 1 keer een virus gehad. Dus kalm aan maar, je krijgt alleen een videootje met wat er bij mij gaande is als ik mijn dieren voer… En dat is eigenlijk net zo leuk als kijken naar werk in uitvoering! ;-)

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Bettina

Hoi Gandr,

Op dit moment ben ook bezig om mijn e-mail op te halen, ik hoop dat je niet bent vergeten dat wij ons ook aanbevolen hielden voor de video. Dus als alles is opgehaalt hoop ik dat hij erbij zit anders hopen wij dat hij snel gestuurt wordt. Heel veel succes.

Groetjes

Bettina & Patrick

Rakker & Binky

De parkieten & de hamster