over 2 weken krijgen wij een nieuwe ond , we weten alleen nog geen naam.
heeft er iemand misschien een iedee?? alvast bedankt!!!
Het is misschien wat als we ook weten of het een reutje of een teefje is… Maar om te beginnen heb ik er wel een paar voor je hoor… (Oh ja, ras is ook wel handig om te weten…)
Laban (Kruising Bouvier van mij)
Asta (Kruising bearded collie van mij)
Jameela (Teckel van vriendin)
Jamahl (Staffordshire bull terrier van mij)
Jessy (Teckel van mij)
Juno (Kruising Jack Russel/Whippet van mij)
Milo (Trainingshondje van mij-Jack Russel)
Katja (Trainings hond van mij-Labrador zwart)
Gigant (Toy Trerrier van beheerster van dierentehuis)
Kevin (Blonde bouvier in asiel)
Mike (Rottweiler in asiel)
Tofla (Boxer in asiel)
Astra (Herder in asiel)
En dan heb ik nog even zo wat namen voor je (omdat ik me even niet alle namen van de honden in het asiel destijds meer herinneren kan)
Joy, Pebbles, Dagmar, Eros, Blitz, Kelly, Nikka, Doggy, Tijger, Noeshka, Tibor, Patrick en Athos.
Er is trouwens aan meer honden namen te komen, als je op dieren.startpagina.nl kijkt staan er vast ergens wel lijsten met honden namen tussen, en ook als je in de zoekmachines invult zoekterm Naam dan zul je lijsten met dierennamen kunnen vinden.
Veel succes met het vinden van een naam. Laat je ons weten welke naam het geworden is?
Groetjes,
Gandr & beestjes
Hoi Nina,
Nou men zou het haast wel gaan denken he.
Nee, ik heb zelf nu 14 dieren, 5 katten (Ja jongens als Gijs zijn act blijft behouden blijft hij hier…), 3 honden, 2 cavia's, 2 konijnen en 2 vogeltjes. Valt nog mee hoor, ik had er in het verleden meer… 35 cavia's, 15 konijnen, 2 chinchilla's, 3 ratten en 3 hamsters… Maar toen had ik een knaagdieren opvang.
Vandaag de dag zijn alle dieren eigenlijk door omstandigheden bij mij uitgekomen. Ik loop er als het ware een beetje tegenaan. De laatste hond heb ik zelf gewild, echter ook daar moest ik eigenijk ook weer tegenaan lopen. Het is een drop, net als mijn andere diertjes trouwens. De namen van honden die ik je gegeven heb zijn honden die ik gekend heb in het asiel waar ik ooit gewerkt heb of van vrienden. En zo kom je nog eens aan namen he ;-). Ik gebruik tegenwoordig maar de zoeklijst naar namen (voor de katten de Indische of Afrikaanse namen lijst…) Want je raakt op een gegeven moment wel een beetje door de dierennamen heen LOL.
Ik zou zeggen veel plezier met jullie aankomende huisgenoot op vier pootjes.
Groetjes,
Gandr & beestjes
Hallo Nina,
Zelf hebben wij (mijn ouders en broertjes) drie honden gehad.
De eerste was Tjarda (teefje)
De tweede Sonja (teefje)
En de huidige hond heet Oscar.
Verder kende ik nog een Trixi, Roland, Astor, Rani en meer weet ik nu even niet te bedenken.
Maar zo'n hondennamensite levert vast wel wat op.
Het zou leuk zijn ons te laten weten wat het voor naam geworden is.
Succes met bedenken en veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot.
Groetjes, Tigger, Zelda en Maus
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?