Gandr

• Bettina

Hoi Gandr,

Nog bedankt voor de video van jou en de huisdieren.

We vonden hem erg leuk, je hebt het er maar druk mee.

Zoveel honden en katten in een klein huisje, we hopen dat het maar goed gaat niet overspannen raken hoor, anders kom je maar even uit huilen bij me. Je weet als het goed is mij te vinden.

Is er trouwens nog sneeuw bij jou gevallen?

Bij ons wil het maar niet stoppen met sneeuwen. Binky en Rakker vinden het anders helemaal niet erg als ik met ze ga wandelen, als het wachten op de volgende wandeling voor hun te lang duurt dan zitten ze te zeuren bij de schuifpui.

Zodat ik ze maar weeeeeeeeeer naar buiten moet laten, om zo weer lekker te ravotten in de sneeuw. Het lijkt wel of ze er geen genoeg van kunnen krijgen, ik wandel al elke 3 uur met ze, volgens hun is dit nog niet genoeg.

groetjes Bettina

• Gandr

Hee, Bettina,

Gelukkig dus jij hebt de video ook gehad. Nou ja, ik heb er 1 terug gekregen als niet doorverzonden vanwege een volle email box, maar wie dat geweest is… Ik weet het niet. Maakt ook niet uit.

Nou hier is het de hele dag aan het sneeuwen geweest, en gisteren ook. Zou vanavond over zijn, dat vind ik best jammer, maar goed.

Hier rijden de bussen al niet meer omdat er eigenlijk niet tegenop te pekelen valt. De honden vonden het leuk… Ik zeg vonden want ik besloot vanmorgen lekker extra lang met ze te gaan lopen. Ik ben echt gek op sneeuw… Maar na een drie kwartier begonnen Juno en Jamahl het echt te koud te krijgen en toen zijn we maar terug gegaan…

Ik heb net foto's gemaakt en nog niet gekeken of ze ook gelukt zijn. Als dat wel zo is zal ik ze op mijn pagina zetten (die op het ogenblik onder constructie is overigens…)

En ach overspannen? Van mijn dieren? Ik vind juist meer rust bij hun dan bij mijn werk… Zou de hele dag wel gezellig bij mijn beessies willen zijn, maar dat betaald helaas nog steeds niet, LOL

Maar ik weet je wel te vinden als ik op een gegeven moment even zonder beessies wil zijn… (Hoewel ik geloof niet dat ik daar ooit echt last van heb… LOL)

Bedankt voor je aanbod in ieder geval, ik hou het in gedachte! ;-)

Waar zit jij eigenlijk ergens als het bij jou ook de hele dag al gesneeuwd heeft? Moet wel in dezelfde regio of lijn liggen als Texel haast…

Nou ja, he ik ga mijn beesten voeren, want die zitten me aan te kijken met koppies van als ik ze nou niet snel voer, heb ik een opstand, ze zijn nu echt in de meerderheid… (Bibber… LOL)

Groetjes,

Gandr & beestjes

• claudia

heb je video's gezien van de beestenboel, leuk hoor!!!

Had jij nou ook nog post (foto's van killah en zeus) gekregen? Anders probeer ik het nog een keer. Ik hoor het wel van je….

groetjes van claudia en de beestenboel

• Janette

Hoi, Zo af en toe kom ik ook op de dierenpagina en vooral jouw berichtjes vind ik super leuk. Zou ik ook de video mogen zien?

groetjes