Update Basha

• Carmen

Voor diegene die het gevolgd hebben…. Voor Basha, de geredde Stafford uit het asiel heb ik een nieuw baasje.

Ik had haar uit het asiel gehaald als tweede hond. Maar onze andere hond kreeg door het vele spelen met haar erg last van artrose en dus moest ik haar wegdoen. Via stichting hulp en herplaatsing heb ik een opvanggezin voor haar gevonden.

Nu ben ik dus blij en verdrietig tegelijk. Ik wil haar eigenlijk niet meer missen. Maar als ik aan Murphy denk en dat hij anders als het zo doorgaat over een paar maanden van de pijn niet meer zou kunnen lopen, weet ik dat het goed is zo.

Dinsdag breng ik haar weg. naar de andere kant van Nederland. Daar gaat ze het huis delen met een rotweiler en een doberman. Ik vind het wel spannend!!

Carmen

• Mallory~!!!

wat leuk voor die hond en wat goed voor jou,

Maar lijkt me wel moeilijk hoor!~!!

nou veel succus er mee en sterkte!!

• Femke c.

Hoi Carmen,

Fijn dat je een goed tehuis hebt kunnen vinden voor Basha, het zal je veel pijn gaan doen als je haar wegbrengt, hopelijk sta je sterk in je schoenen en bevalt je wat je gaat zien op het nieuwe adres…. Heel veel sterkte iniedergeval!

Groetjes,

Femke

p.s. zou je mij het adres of telefoonnummer kunnen geven van de stichting hulp-en herplaatsing? Mijn buurvrouw moet namelijk door vervelende omstandigheden een ander goed tehuis zoeken voor haar hond.

• Carmen

Stichting hulp en herplaatsing email: info@dierhulp.cjb.net

Telnr: 058-2669016, 0511-421801, 0294-481753.

Die nummers kun je allemaal bellen. Dan krijg je een bandje wie wanneer bereikbaar is, want dat weet ik zo niet.

Succes.

Carmen