wat een weekend pffffffffffff

• ineke a

Hoi allemaal,

Luister en huiver, hier een verslag van mijn weekendje-weg.

Ik ben donderdagavond weggegaan, alle beesten goed verzorgd, zou zondagavond weer thuiskomen. Vrijdag, hondenshow in Eindhoven, moest 2 labs voorbrengen, Festa, mijn zwarte van 2.5 kreeg een zeer goed, was nl in werkconditie en de keurmeester viel op showlabs, dus als ze een kilo of 3-4 zwaarder was geweest had ze ws wel een U gehad. Nimble, haar zusje kreeg wel een U, maar was ook zwaarder. Nimble is trouwens blond en ook iets groffer van bouw. Allebei toch hartstikke goed geshowd, al vinden ze jagen natuurlijk veel leuker.Nimble's vrouwtje helemaal blij natuurlijk, en ik ook, Festa heeft nu een U op de show en een ZG.

Zaterdag bij m'n ouders, samen met mijn broer de auto gerepareerd, want die had ik het vorige weekend in elkaar gereden.

Zondagmiddag zou ik weer naar huis, maar dat ging dus niet. Een strook van 50 km ijzel is iets teveel met m'n pas gerepareerde Golfje.

Uiteindelijk maandagmorgen vroeg naar huis, gelukkig alle beestjes in orde, gauw gevoerd en schoongemaakt, maar helaas heeft mijn katertje van 9 maanden dit weekend uitgezocht om te gaan sproeien. Pffffff wat een ruft. Ik zal de dierenarts wel even bellen, want hij is nu wel erg overtuigd MAN, dus ik ben bang dat de lucht anders wel heel erg penetrant wordt.

Zo zie je maar, een weekendje weg wil nog wel eens uit de hand lopen. Groet, Ineke A

ps, de honden en ik hebben heel veel in de sneeuw gewandeld, het was heerlijk

• ineke a

Hoi allemaal,

Ik heb gelijk maar doorgezet, Ollie is vanmorgen gecastreerd, en gelijk hebben ze een achtergebleven melktandje getrokken. Hij heeft dus van voor en achter pijn :-)), maar wordt wel erg verwend nu. Gelukkig is dit weer achter de rug. Groet, Ineke A

• martine

Ja gelukkig wel! Hopen dat ie snel weer opknapt. Ik vind die beesten altijd zo zielig als ze bij de DA zijn geweest….stom he? Ik ging nog liever zelf, want die beesten snappen er niks van en aan een mens kan je nog uitleggen wat er gaat gebeuren. Vertroetel hem inderdaad maar flink!!

martine