Dierenpsycholoog

• g.loevesijn

weet iemand hoe het gaat af lopen of er al iets bekent is .

ik heb zelf een amerikaanse stafford van twee jaar oud .

een schat van een hond het legt gewoon hoe je met zo een beest

omgaat de goeie moeten altijd onder de slechte ljiden.

nu zijn het die honden en volgend jaar de herder of een yorkterrier wel

je weet het toch niet met deze regering weet iemand wat er allemaal

gaat gebeuren .A. Schutjes schreef:

>

> Hallo,

>

> Weet iemand het adres van een goede dierenpsycholoog?

> Graag naar bovenstaand e-mail adres sturen.

>

> Alvast bedankt, Annemarie Schutjes

• claudia

Ik ga even voor je zoeken want ik heb inderdaad een adres voor je. (gedragstherapeut is het…..) Zij is heel goed en komt ook met goede adviezen.

Je hoort mij later nog….

Groetjes van claudia

• claudia

Ik heb je een telefoonnummer gestuurd, ik hoop dat je er baat bij hebt!

claudia

• claudia

ik heb een heel verhaal voor je getypt, bij gevaarlijke honden. Heb zelf ook een am staff en ben van alles op de hoogte…vandaar

groetjes van claudia

• cindy

hoi Annemarie,

Ik ben het met je eens dat dit een belachelijke regeling is.

Ik kan je verder niet helpen, maar deel je mening dat de goede onder de slechte moeten lijden.Ik heb zelf twee boxers, zij staan niet op de lijst, maar wat als er ergens op de wereld één boxer is die bijt, dan zijn gelijk alle , ook die van mij, uitgeroepen tot gevaarlijke hond. Belachelijk!! En bovendien zijn er niet veel meer potentieel gevaarlijke mensen op deze wereld, die worden toch ook niet massaal uit geroeid! In de nieuwsbrief van de hondenbescherming stond wel een mooie vergelijking voor deze regeling; Als er met een mercedes een kind doodgereden wordt, wordt dit merk auto toch ook niet uit de handel genomen.

Nou ik wens je veel plezier met je hond toe en hopelijk wordt deze regeling nog recht getrokken.