2 krolse poezen & een loops teefje ?!

• hilde

Het statistisch niet zo erg logische is gebeurd….

alle dieren-dames bij mij in huis zijn krols/loops!!!

2 poezen die in leeftijd een paar maanden verschillen, zijn nu tegelijk krols. De ene voor het eerst (en het is nog zo'n kleutertje…) en de andere voor de tweede keer maar nu pas echt goed, als je begrijpt wat ik bedoel.

Goed, horen en zien vergaat je hier soms maar als klapper is mn ene hond nu loops geworden. Drie superknuffelige en aanhalige beestjes dus..

In mn ergste nachtmerrie worden ze alledrie gedekt en zit ik hier over een poosje met heeeeeel veel zwart/witte katjes en een nestje schattige maar o zo drukke pups..hihi!

Je zou bijna denken dat krolsheid/loopsheid nix met hormonen en cycli te maken heeft maar gewoon iets besmettelijks is…

gr. hilde

(Dit was dus even zo'n dit-moest-ik-even-kwijt-gooi-maar-op-het-prikbord-boodschap)

• Carmen

Misschien is het niet zo gek Hilde. Vaak worden vrouwen uit een gezin (in hetzelfde huis) ok tegelijk ongesteld…..

Carmen

• Femke c.

Hoi Hilde,

Het is bekend dat honden die in 1 roedel wonen vaak ook tegelijkertijd loops worden, het is dus niet besmettelijk maar een natuurverschijnsel!

Succes met je huishouden met voortplantingsdrang! :-))

Femke c.