Beste Prikborders,
Lees over de overlevingskracht van Quarijntje
surf naar www.dierenbeschermingveenendaal.nl
dan naar de pagina goed tehuis gezocht en klik op Quarijntje.
Ik heb het verhaal gelezen en het deed me heel erg denken aan onze eerste kat, qua uiterlijk zag hij er ook nog zo uit ook. Wij waren onze kat kwijt en mijn moeder had de dierenarts gebeld, die vertelde dat mensen onze kat langs de weg gevonden hadden en dat hij toen nog leefde, maar hij had helaas zijn ruggegraat gebroken en om hem verder lijden te besparen heeft zij hem een spuitje gegeven, al met al vreselijk nieuws natuurlijk, maar eeuwig dankbaar voor de mensen die de moeite hebben genomen om met het beestje direct naar de dierenarts te gaan en hem niet te laten liggen waar dat hij lag want dat zou hij een vreselijk hebben geleden en wie weet hoe lang zijn lijdensweg nog had moeten duren.
Het vreemde was dat hij ver weg van zijn huis was en hoe hij daar op die drukke weg is gekomen. Het is inmiddels al weer meer dan 10 jaar geleden maar dit verhaal bracht de herinnering toch weer boven.
Nu heb ik zelf 2 katten en die komen de deur niet uit, dus hoef ik niet in de zorg te zitten.
Hallo Margo,
Ik kan me voorstellen, dat je door dat verhaal van Quarijntje aan je eigen kat moest denken. En ook, dat dat, ook al is het al 10 jaar geleden, nog steeds pijn doet. Ook heel verstandig van je om je katten binnen te houden.
Maar wat Quarijntje betreft: die gaat het wel maken, hoor! Dankzij de opvang van Dicky, en alle hulp die ze daarbij ontvangt. Er zal wel een verschrikkelijk goed tehuis voor haar gevonden moeten worden, want het blijft natuurlijk altijd een zorgenpoesje. Maar dat is ze toch waard?
Groeten van Channah
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?