puppykennel

• marijke

Lieve dierenliefhebbers,

Helaas is niet iedereen een dierenliefhebber. Sterker nog, er gebeuren afschuwelijke dingen met sommige dieren. O.a. in de Puppy Kennel te Antwerpen.

Om dit soort praktijken tegen te gaan, zijn een aantal mensen van ?katten.startpagina.nl? een actie gestart om deze wanpraktijken tegen te gaan. Doe mee en sluit je aan! Surf naar ?katten.startpagina.nl?. We zullen zo spoedig mogelijk een website ontwerpen, waarin je jouw stem kunt geven, tegen dit soort praktijken, tot die tijd verzamelen die dierenliefhebbers zich op de katten pagina. Hier wisselen we onder andere ideeen uit over hoe we aan deze wanpraktijken iets kunnen doen. Heb je een idee, geef dat dan door op onderstaand adres of e-mail adres

Lees de volgende verhalen en verbaas je over de wanpraktijken in de Puppy Kennel:

http://kattepraat.freeservers.com/Jesper.htm

http://www.suy.atfreeweb.com/

Heeft u geen internet, schrijf dan naar:

Debbie Molendijk

Appelgaard 18

3206 AB Spijkenisse

Nederland

Ik zal er dan voor zorgen dat u de verhalen toegestuurd krijgt vermeld uiteraard wel uw adres.

Wanneer de site klaar is, krijgt u uiteraard bericht. Hiervoor koet u natuurlijk wel even uw

e-mail adres naar mij doormailen. Dat kan op : debbie.molendijk@issue.nl

Met vriendelijke groeten,

Debbie Molendijk.

• claudia

Hoi

Ik wou alleen even zeggen dat niet alleen antwerpen slecht is voor de pups maar belgie kan er ook wat van. Ken je er hele verhalen over vertellen….Het is heel moeilijk om een actie tegen dat soort lui tegen te gaan. Ik heb namelijk ook van alles geprobeerd met tich andere mensen. Het helpt gewoon niet.

Maar als ik kan helpen doe ik dat graag…

Groeten van claudia …mail c.groot76@chello.nl

• Gandr

Het is inderdaad vaak een strijd tegen de bierkaai. Echter wat je nodig hebt zijn een aantal mensen die wat meer op de hoogte zijn van de wetten die hiermee verbonden zijn.

Ik ken ze wel, niet meer uit mijn hoofd, maar ik heb ze destijds gehad voor mijn asiel/pension papieren… Ik kan ze wel even opzoeken en eens kijken op wat voor manier je wat tegen deze persoon kan beginnen… Let wel, ik heb nu nog niet de verhalen gelezen, want het is al laat… Maar ik zal morgen zeker even kijken wat ik voor jullie betekenen kan oké?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• marijke

Hoi Gandr,

Op de kattenpagina zijn een paar bezig met die teksten van die wetten om ze op te zoeken. Vooral Debbie Molendijk is er erg mee bezig. Als jij ze zou hebben zou dat haar misschien kunnen helpen. Misschien kan je voor haar even een berichtje zetten op het kattenprikbord?

groetjes

marijke