Ik ben er weer!!!!

• Gandr

Nou na heel wat ge-emmer met een syntaxis foutmelding ben ik weer terug! Ik kan weer lekker alle berichtjes lezen gelukkig.

Even voor iedereen die nog wel eens mijn diervoer methodes wil zien, ik zal morgen even proberen om weer een video te maken ervan… De laatste editie is helaas gewist, had ik opgenomen op een plek waar hij niet vastgelegd werd… DOM HE? Ach ja, ik ben ook niet zo goed nog met mijn webcammetje hoor LOL.

Maar even geduld dus, die komt nog…

Als je hem de vorige keer nog niet gehad had, laat het me dan even weten, dan stuur ik je hem toe… Ik ga nu even kijken hoe het met mijn webpagina gesteld is…

Bye bye voor nou!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Jasper

Hoe kom je aan die webcamm.

Ikweet zelf niet echt wat het is.

Zou je me misch willen mailen daarover?

• Gisela

Hoi Gandr,

Leuk dat je er weer bent. Ik heb je eerste video alvast gemist. Je mag hem me altijd mailen naar gdemorais@hotmail.com.

Kijk ook vooral eens naar de berichtjes over de puppykennel: ik ben ervan overtuigd dat jij leuke ideeën hebt voor onze actie. Laat het mij weten op mijn emailadres of via debbie Molendijk die met de actie is gestart

Groetjes,

Gisela

• Debbie Molendijk

Gandre,

Ik ben dus Debbie Molendijk en ik ben een acie gestart tegen de puppy kennel in antwerpen.

Kom even een kijkje nemen op de kattenpagina en misschien heb jij nog goede ideeen.

Ik zal hierboven een oproep plaatsen over de wantoestanden.

• claudia

Dag gandr,

Ik had heel veel mailtje naar jou toe gestuurd + foto's maar weet nog steeds niet of je deze gekregen hebt. Laat je het mij even weten….

groetjes van claudia…