esrha met kanker

• yvette

Afgelopen aug zijn we er achter gekomen dat onze rotweiler teef van 4 jaar lymfklierkanker heeft.

We wilde gelijk chemo proberen maar dat ging niet omdat de kanker haar nieren had aangetast .

In het begin ging het prima maar de laatste paar weken zie je dat ze achteruit gaat.

Is nu helemaal blind je moet haar buiten begeleiden anders rent ze overal tegen aan.

Ze geeft nu wel zo'n 4 keer per week over en heeft soms geen trek in eten.

Ben verschillende malen met haar naar de dierenarts geweest omdat ze elke keer een virus heeft in haar darmen en is dan vreselijk aan de diaree.

De rede is zegt de dierenarts is omdat ze 4 tb pretnison per dag krijgt.

Vandaag gaat het prima nog niet overgegeven en loopt weer te bietsen om eten.

We balen er onwijs van want ze is nog maar 4 jaar.

Ik melt me wel weer als er iets verandert.

groetjes yvette PS moest het even kwijt

• fiona

nou yvette, dat klinkt allemaal heel erg zeg….

ik hoop dat jullie toch nog van haar kunnen genieten, voor zover dat nog mogelijk is en wens jullie heel veel sterkte toe…

groetjes, fiona en am. staff…

• claudia

Hoi

Jeetje wat rot voor jullie dat jullie rotweiller kanker heeft. Ik wens jullie veel succes en de rotweiller ook uiteraard!!!!

groetjes van claudia

• mary-linne

hoi yvette

ik vind het echt heel erg rot voor jullie,en zeker voor de hond

jammer dat rotweilers vaak niet zo oud worden

mijn vriendin heeft dit 2 keer met een rottweiler meegemaakt

en het blijft zo moeilijk,wat moet je er aan doen?

ik wil jullie heel veel sterkte wensen,en hoop dat de hond

zich beter gaat voelen

liefs mary-linne

• Lara

Heel veel sterkte Yvette!

Lara

• mariska

ik vind het heel erg voor jullie maar heb je ook naar de kwaliteit van het leven van je hond gekeken .mijn hond heeft ook kanker gehad maar voordat zij echt ziek werd heb ik haar in laten slapen. het is niet gemakkelijk geweest maar achteraf ben ik blij geweest dat ik het heb gedaan.je kan zo'n beest toch niet laten lijden ze snappen niks van wat er met hun gebeurd en uiteindelijk moet je toch die beslissing nemen.vraag anders aan je dierenarts advies die kijken met een ander ‘oog’dan wij het is echt veel beter voor het beest en mogen wij dan egoistisch zijn voor ons eigen plezier?veel sterkte met je beslissing en hou voor ogen het welzijn van je hond groetjes mariska