Wie kan mij helpen?

• claudia

Hallo,

Ik heb al meerdere keren geprobeerd om een eigen home page te maken en op 1 of andere manier wil het niet lukken, beter gezegt, wel een homepage maar die goed mislukt is.

Ik wil een home page over 2 verschillende rassen (honden)

Wie heeft er tips of wil/kan mij hierbij helpen?

Alvast hardstikke bedankt!!!

groetjes van claudia

• Gandr

Hoi Claudia,

Ik denk dat ik je wel kan helpen hoor… Alleen ik ben alleen maar bekend met de homepage van Yahoo. Die is ook vrij simpel… Maar als ik je kan bijstaan, uiteraard doe ik dat dan ook graag… Ik ben zelf nog werkende weer aan mijn homepage, maar je kan wel een beetje indruk krijgen denk ik als je erheen gaat…

http://www.geocities.com/gandrmellisant/index.html

Gewoon even gaan kijken… Misschien is het wel iets naar je smaak en wil je het zelf net zo gaan doen of zo… Affijn laat het me maar weten. Mail me gerust…

Alleen let wel ik heb nu even wat euvels met de server, dus kan het nog wel eens even zijn dat ik niet meteen een mailtje terug kan sturen, maar ik hoop dat de problemen snel opgelost zullen zijn…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• claudia

Hoi gandr…

Ik wou je persoonlijk mailen maar ik krijg alles terug van jou wat ik naar jou mail. Dus dan maar effe zo.

Ik heb je home page gezien en vind hem hardstikke goed hoor. Ik zou dan graag ook twee foto's willen waar jij jou eigen foto hebt dan, met daaronder een soort vragen board.

Ik hoop dat je mij kunt helpen….

Alvast groetjes van claudia.

Ps

Zou jij voor de zekerheid nog een keer je mail adres willen geven, toch vreemd dat ik steeds alles terug krijg…

• Gandr

Hoi Claudia,

Kan kloppen dat je alles terug kreeg, gisteren besloot de server maar weer eens een probleem te veroorzaken en ik kon dus gisteren de hele dag niet op het net komen, grrrrr.

“Blijf er dan ook vanaf als het goed werkte!” LOL

Maar goed, nu werkt het dus wel even de vraag is nu eigenlijk alleen… Voor hoelang… We blijven hoop houden… ;-)

Echter ik zal je zo spoedig even mailen… Het is hier even hectisch, lol.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• claudia

Ik hoor je wel oke, groetjes van claud.

Ik vind het al tof dat je mij wilt helpen..;-)

• claudia

Dag gandr,

zou jij jou email opnieuw willen sturen naar mij toe, want volgens mij heb ik het verkeerde want hij herkent jou email niet. Ik heb wat proef (op een blaadje gezet hoe ik het ongeveer wil, moet jij maar zeggen of dat kan, oke?)

groetjes van claudia en de beestenboel!!