Carmen, Lara en Marjolein
Bedankt voor jullie oplossingen. Ik begin er volgense week consequent (of zoiets) aan om Timo en Cheadie zinnelijk te maken. Het liefst eerder maar ik heb het nog druk met de verhuizing.
Ik denk dat ik ze overdag wanneer ik ben werken in het schuurtje zet met een hoop “todden” en de kattebak. Wanneer het oppervlak te groot is dan zal ik er kastjes opzetten. Ik kan het natuurlijk ook in hun hok proberen, maar ik ben dan bang dat ze dan toch alles mee naar hun slaapplaats nemen en dan, weer niet op hun bakje hun behoefte gaan doen.
Wanneer ik thuiskom zal ik ze mee in huis nemen met de bak en dan de kamer zo klein mogelijk maken zodat ik ze in de gaten kan houden. Wanneer ik dan naar bed ga moeten zij ook in hun eigen hok of in de schuur slapen.
Ik hoop dat het iets wordt maar het zal wel niet zo gaan zoals ik hoop.
O, ja Lara even over jouw vraag of onze fretjes ook bijten wanneer het hok verschoond moet worden. Die van mij bijten niet maar je kunt het hok echt niet rustig verschonen want ze gaan wel bovenop je hand zitten en gaan overal naar toe waar je hand ook naar toegaat. Voor mij is het ook veel fijner als ze er niet bijkunnen.
Groetjes Iris