Hoi Monique,
Zonder meteen heel erg “bazig” over te komen… Wat ik mij altijd dus weer hevig afvraag is, waarom eerst vragen o je naar de dierenarts moet gaan? Ga gewoon! Baat het niet dan schaad het niet. In de tijd dat je hier je antwoord op je vraag krijgt, die meestal inderdaad bevestigd dat je maar beter kan gaan, had je al drie keer naar een dierenarts kunnen bellen om een afspraak te maken.
Sorry voor deze misschien ietwat nare manier van reageren, maar ik merk nog steeds dat er veel mensen gewoonweg té lang wachten met contact opnemen met de dierenarts wat vaak tot een gevolg heeft dat je of 1) Duurder uitbent omdta de behandeling van je dier alleen maar langer duurt vanwege het te lang gewacht hebben en 2) veel dieren hierdoor nodeloos overlijden omdat het dan ook vaak te laat was dat men bij een dierenarts kwam.
Mijn advies aan iedereen, en ook dus aan jou is, als je een dier hebt die iets heeft waarvan je twijfelt en waarvan je denkt dat een dierenarts er meer over kan zeggen, ga naar die dierenarts en ga niet eerst anderen vragen of je wel of niet moet gaan. Zeker bij hamsters is vaak tijd een cruciaal punt. Ze zijn immers niet de sterkste diertjes.
Toch wens ik je veel succes met je hamster en hoop ik dat het niet te ernstig is.
Groetjes,
Gandr & beestjes