Hallo
Blijkbaar heb jij geen hond of woon je op een booerderij zonder buren.
Of jij bent iemand die zijn hond ook meeneemt naar het ziekenhuis dokter winkel feestjes noem maar op.
Nee uit jou verhaal te lezen heb jij duidelijk geen hond.
Ik ben er altijd voor mijn hond alleen soms kan ie gewoon niet mee en dan blaft ie verschrikkelijk en dat is echt een probleem als je in een rijtjes woning woont.
En helemaal nu de buren over een paar weken een kleine krijgen.
En dan zeg jij wel makkelijk oppas zoeken voor de hond nou denk je dat dat zo makkelijk is iedereen ziet me aan komen als ik de hond breng.
Nee dat zijn geen oplossingen die jij noemde jij laat je hond misschien in de auto als je even de winkel in gaat dat vind ik dieren mishandeling mijn hond zit nooit in de auto alleen.
Hij gaat ook in pricipe overal mee heen zelfs overal mee heen op vakantie wij hebben voor een hond gekozen dan sta ik daar ook voor.
Alleen dit is gewoon een probleem door de hond krijgen we ruzie met de buren en dat gaat me te ver.
Het ging een hele poos goed want hij heeft het ook gehad toen ie puppy was en sinds kort is het weer mis we hebben alles al geprobeerd speciaal een bench aan geschaft. In de gang in de douche in de kamer niets helpt en het is absoluut geen angst, maar hij reageert enorm op geluiden maakt niet uit wat voor geluiden op alles.
Mijn vriend zei ook dit duurt al zo lang als we geen oplossing vinden moet ie weg naar een boerderij waar ie wel alles bij elkaar kan blaffen en dat wil ik niet ik hou van mijn hond zielsveel en heb er alles voor over, maar bepaalde dingen gaan te ver. Nee aan jou reactie heb ik helemaal niets ik stoor me er zelfs een beetje aan zeker zlef geen dieren nou zeker geen hond die blaft.
En ik ben met hem op puppy training geweest en alles dus.
En de dierenarts adviseerde mij een muilkorf die strak om de bek zit waarop staat dat een hond daar niet alleen mee mag zijn wegens stikkings gevaar. En mijn dierenarts zij och voor een uurtje hindert dat niets kan er niets gebeuren dat gaat mij te ver dat zou ik nooit doen dat vind ik echt dierenbeul. Dus heb ik aan de dierenwinkel gevraagt wat er aan te doen is het enig wat ik kon doen was een antiblaf band wat ik ook zielig vind, maar als dat de oplossing is graag.
Want wij hebben alles echt alles geprobeerd en hebben geen kenissen die regelmatig op willen passen dus wij zitten met de handen in het haar.
En dan zo'n reactie van jou sorry maar ik moest heeeeeeeeeel hard lachen.
Sanne