konijntjes uit Heiloo zijn er!

• mary-linne

hallo allemaal!

heb een vrijdag bericht van de dierenbescherming gehad over de

verwaarloosde knaagdiertjes uit Heiloo

ik mocht 2 konijntjes op gaan halen,en heb dat inmiddels ook

gedaan.

gelukkig is voor alle dieren een nieuw onderkomen gevonden

ze hebben recht op een goed leven,ze hebben zo veel meegemaakt

de konijntjes die ik heb zijn 5 weken oud,en moeten nog medicijnen

hebben,en het mannetje moet nog gecastreerd worden,maar verder

gaat het wel goed met ze.

ik heb ze nijntje en beertje genoemd,en zal jullie regelmatig

laten weten hoe het met ze gaat

groetjes mary-linne

• Gandr

Hee wat leuk,

Ik heb ook bericht gehad dat de dieren nu onderverdeeld waren, maar kreeg er een hele lijst bij met allemaal opvang adressen… Ja, en welke kan ik nu bellen he? Ik ga maandag maar weer achter de telefoon zitten, want ik kreeg vrijdag en vandaag niet echt veel gehoor aan de andere kant van de lijn. Maar is ook wel verklaarbaar he, is er druk nu denk ik.

Als mijn nieuwe caviavriendjes ook binnen zijn laat ik het wel even weten.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Kim

Wij hebben inmiddels ook bericht gehad, en we zouden 2 konijnen gaan ophalen, alleen ik belde haar terug om een afspraak te maken, maar de konijnen waren dood gegaan. Nog te zwak. Nu hebben we het konijn van mijn tante overgenomen, omdat ze heel erg bang was, en het konijn was bang van haar. Wel zielig van die kleine konijntjes. Ze hadden bij die fokker op de kadavertjes van andere konijntjes gezeten en ze waren echt erg vervuild. Ik hoop dat ze die fokker aanpakken.

• Lara

Hallo iedereen,

Als reactie op het aanbieden van een tehuis voor 4 muisjes kreeg ik ook een lijst met opvangadressen. Ik was eerlijk gezegd verbaasd. Er stond bijvoorbeeld niet bij welke muizen hadden gekrgen of zo. OK, administratieve rompslomp moet je niet onnodig op de hals halen, maar ergens zit het me niet lekker.

Ik moet nog bellen, wacht eerst even tot het hier zo rustig is dat ik een middag + avond voor ze heb (vlak voor carnaval is hier nogal hectisch).

Groetjes,

Lara