Gandr

• Dribbel

dom

• Channah

Als er iemand dom is, dan ben jij dat wel, Dribbel. Waarom luister je niet naar iemand die zoveel ervaring met dieren heeft als Gandr.

Ik hoop, dat je cavia niet lijdt onder jouw domme verzorging. Daarom nog een tip: koop eens een boekje over de verzorging van cavia's, of als je dat te duur vindt: leen het van de bibliotheek. Je zult daarin lezen, dat cavia's, net als alle zoogdieren, wel degelijk water nodig hebben. En dat sla niet geschikt is als voeding. Wel andere groenten, die veel water bevatten, maar sla absoluut niet!

Channah

• Dribbel

Grandr: zeur

• Channah

Als jiij hier een rel gaat schoppen, laat ik je berichten verwijderen door de webmaster. Eeerst raad vragen, en als die raad je niet bevalt, dan moeilijk gaan doen. Doe niet zo kinderachtig!

Channah

• Dribbel

Ik moet wel kinderachtig doen: ik ben nog kindChannah schreef:

>

> Als jiij hier een rel gaat schoppen, laat ik je berichten

> verwijderen door de webmaster. Eeerst raad vragen, en als die

> raad je niet bevalt, dan moeilijk gaan doen. Doe niet zo

> kinderachtig!

>

> Channah

• Vera.

Ik denk dat jij degene bent die zeurt. Van teveel sla raakt een cavia aan de schijterij, verliest hierdoor zoveel vocht dat het diertje kan uitdrogen. Dit kan dodelijk zijn.

Cavia's hebben echt water nodig. Mij cavia's (4stuks) drinken per dag een liter water. Ze hebben het echt nogig. Net als alle levende wezens. Als jij niets drinkt ga je uit eindelijk ook dood. Maar goed je moet het allemaal zelf maar weten.

Groetjes van Vera.

• Dribbel

Als ie aan de schijterij zou raken, had ik dat wel aan haar ontlasting gemerkt. Maar haar keutels zijn normaal en stevig.

En over dat water, lees m'n stukje dan maar over ‘teveel moeite’ daarin staat alles uitgelegd.

• Channah

Een kind, dat om 23.00 uur nog niet in haar/zijn bedje ligt, is waarschijnlijk toch wel op een leeftijd, dat het enige verantwoording aankan. Jij dus blijkbaar niet.

Mijn vorige bericht was geen dreigement: nog één verkeerd woord, en ik schakel de webmaster in.

Channah

• ineke a

Hoi Dribbel,

Ik denk dat jij beter naar de babypagina kunt gaan, daar hoor je thuis. Voor jou is het blijkbaar te veel moeite om je goed in cavia's te verdiepen en ze goed te verzorgen. Dan moet je hier al helemaal geen vragen gaan stellen en iemand afzeiken als het antwoord je niet bevalt. Als je morgen je excuses niet aangeboden hebt laat ik je van deze pagina afhalen. Ineke A

• Channah

Goed zo, Ineke, je gaat nog een stapje verder dan ik. En terecht! En ik steun je er in. Dit soort onzin hoort niet op het prikbord.

Tot hoe laat mag zij/hij morgen haar/zijn excuses aanbieden? Want het is nu natuurlijk al erg laat voor een baby……..

Groeten van Channah