naam voor poes

• mark

Ik ga op mezelf wonen en nu neem ik een katje, weet iemand een leuke naam voor mn kat?? ik dacht zelf aan pilsje, poes, kat, felix, kitekat of gewoon allerlei namen door elkaar groetjes mark

• Gandr & Ineke a.

Wat dacht je van:

Watje, Mazzel, Pech, Fire, Bavaria, Dommelsch, Grolsch, Duvel, Lingens, Das, Uitje, Sprotje, Kluif, Scholletje, Spruit, Plurkie, Prut, Dribbel ;-), Malissa ;-), Canon, Fuji, Xerox, Apple, Lexmark,Polarois, Olympus, Hasselblad, Minolta, Packard (Bell), Macintosh, Monroe, Fanta, Sprite, Coca, Pepsi, 3Es, River, Helly, Hero, Royal Club, Camel, Mallboro, Drum, Samson, Jacobs, Javaantje, Tabacco, Tarac, Belinda, Styuvesant, Barclay, Gouloise, Ferrari, Jaguar, Golf, Mini, Opel, Fiat, Honda, Susuki, Subaro, Rols of Roys, Bently, Chrevolet, Cherokee, Jeep, Landrover (Laro), Mazda, Daf, Volvo, Buick, Kever, Alfa, Romeo, Audi, Cadilac, Corvette, Dihatsu, Ford, Yamaha, Kia, Deawoo, Lexus, Lotus, Mercedes, Bmw, Mitshubitsi, Morgan, Porche, Lancia, Peugot, Bugatti, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Spijker, Dodge, Oldsmobile, Plymouth, Potiac, Yogo, Mona, Iglo, Yakult, Ch'i, Nutricia, Frisolac, Nemé, Mora, Cora, Diesel, Levis, Lacoste, Benneton, Snuffel, Ollily, Laura, Ashley, Tijger, Jaguar, Panter, Lynx, Cheeta, Tarzan, Jay/Jane, Esprit, Bandolero, Betty, Barclay, Bogie, Claire, Clarisse, Escada, Geiger, Ghost, Jackpot, Lunaticks, Mango, Hugo, Bosch, Pall, Mall, Roxy, Armani, Dior, Christian, Dolce, Cabbana, Vendi, Gaultier, Bernhard, Trixie, Maurits, Maxima, Maxi, Constantijn, Juultje, Pieter, Floris, Laurentien, Friso, Marilenne, Margriet, Irene, Christina, Carlos, Carolina, Margarite, Jaime, Bernardo, Nicolas, Juliana, George, Bennina, Maritza, Brother, Adler…

Nou kan je even mee vooruit dachten we zo. Succes! Laat wel even weten welke naam het geworden is…

Groetjes,

Gandr & Ineke a.

• mark

wow dank je wel hoor

• Anoniem

Afhankelijk van de ras. Dat heb je jammer niet vermeld. Anders had ik waarschijnlijk een hele mooie naam voor je katje.

Ik hoop dat je deze naam mooi vindt. Wat dacht je van, “Terra”.

• Emmy

een pagina vol en toch stonden die van ons er niet bij:

Chester, Shuster, Sjors, Silvester, Truusje, Sofietje,Jasper,Jonas,Bjula,Bente, Bjarne.

Als je het nu nog niet weet zoveel namen.

Groetjes, Emmy.

• Kim

Ik heb een nieuw konijn. Dit konijn heet BeauBo. Dus gewoon bobo.Verder heb ik nog een lijstje. Uglie, Smuglie, Babbel , Speedy, Pukkie, Prulletje, Kuifje, Pluisje, Ukkie, Toetje, Poekie, Grover, Tijger,

• Lara

En natuurlijk wil ik je de kans geven om ook te kiezen uit namen die katten uit mijn omgeving dragen/droegen:

Moene

Xena,

Fresco,

Igor,

Doerak,

Dotje,

ZZ (van Zeer Zwarte),

Poekel,

Fanta/Fanny,

Poelie,

Polleke,

Mickey,

Poes,

Kleine Kat,

Grote,

Zwerver,

Nozem,

Princes,

Grijsje,

Muis,

Mouse,

Rasta,

Aga

Groetjes,

Lara

PS. Hoe meer namen, hoe moeilijker de keus ;->

• Channah

Er is ook een namenpagina, via de startpagina, waar je van alles kan vinden. Met prikbord! Van de namen, die tot nu toe genoemd zijn vind ik Dribbel en Malissa er wel uitschieten. Maar er zijn er nog veel en veel meer!

Groeten van Channah

• Kim

Ik wil niet negatief zijn, maar ik denk dat de 2 namen die je net noemden, even geen aandacht moeten hebben! Anders beginnen ze weer met nutteloze discussies.

• Marielle

Minoes, Odie, Garfield, Snoopy, Winnie, Tiegetje, Dinky, Simba, Nala, Kala, Swiebertje, Berry.

Succes, laat ons weten wat het wordt?