Kattenliefhebbers als je voor 28 februari a.s. een afspraak maakt met je dierenarts om de poes/kater te later steriliseren/kastreren is er in heel Nederland een fikse korting bij alle dierenartsen.poezengroetjes van Ans.
Ehm niet op Texel :-( Vanwege het feit dat het hier precies in de lammerentijd valt en de dierenartsen dan overladen worden met werk hebben ze hier besloten na drie jaar aan deze actie meegedaan te hebben dit niet meer te doen. Uitgerekend dit jaar… Zucht. Gelukkig mag ik voor die drie van mij nog wel in delen betalen want het zal wel even een pijnlijk prijsje worden denk ik. Maar goed, je hebt dieren en die kosten nou eenmaal geld. Maar het is inderdaad verder wel een goede actie en maakt wel dat veel meer mensen nu toch besluiten om hun dier te laten castreren of te laten steriliseren… Dus wat dat betreft is het nog een nadeel dat het hier niet meer gedaan wordt, want het had een behoorlijk kattenoverschot gescheeld…
Hoe dan ook, inderdaad, als je nu de kans hebt en je kat is er oud genoeg voor, wel laten doen!
Groetjes,
Gandr & beestjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?