Het kitten dat geen kat mocht worden...

• Pieter Bas

Surf naar http://kattepraat.freeservers.com en lees over Jesper, het kleine rode kitten dat geen kat mocht worden…

• ineke a

Hoi Pieter-Bas

Dit berichtheb je al eerder op deze pagina gezet. Hoe vaak ga je dat nog doen? Ineke A

• Femke c.

Hoi Ineke,

Wij als “harde kern” van de dierenpagina's hebben dit bericht zeker al vaker gezien, maar nieuwe mensen nog nooit. Ik lees er zelf meestal weer overheen. Op het kattenprikbord zijn ze (m.n. Debbie Meulendijk) een aktie begonnen tegen dit soort praktijken, ze willen dat gaan proberen in samenwerking met landelijke organisaties uit zowel nederland als Belgie. Al met al heeft dus toch weer wat mensen op het juiste been gezet.

Ik heb er iniedergeval geen problemen mee dat hij het regelmatig terug laat komen.

Groetjes,

Femke c.

• ineke a

Ik wel, vind het onnodig. Wie zijn dieren nu nog in Belgie koopt is niet wijs. Maar om daar nu elke paar weken een berichtje over op de pagina te zetten vind ik onzin. Mijns inziens is het aandacht vragen, anders zou hij wel verwijzen naar de actie ipv naar zijn eigen page. Ineke A