Prikbord om te discussieren over de zingeving van

• Marianne

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=140

prikbord voor jong en oud, om te discussieren over de zingeving van het leven

• Channah

Hallo Marianne,

Ik heb net even gekeken op het door jou aanbevolen prikbord. En wat blijkt? Het is gewoon het 40+ prikbord. En ook niet voor Echt jong, of ECHT oud, hoewel ik die leeftijdsgrenzen belachelijk vind.

En ook niet echt een prikbord over “de zingeving van het leven” zoals jij dat noemt.

Ik heb al eerder kijkjes genomen op dit prikbord, en ik ben er nooit lang blijven hangen, vanwege allerlei berichten, die niets met 40+ en zeker niet met zingeving van het leven te maken hebben. Beetje oppervlakkig prikbord, vind ik.

Geef mij gewoon maar een onderwerp, waar ik in geinteresseerd ben, zoals bijvoorbeeld dieren, katten, muziek, fotografie, architectuur, filosofie (helaas geen prikbord) etc.

Op dit (dieren-) prikbord wil ik het hierbij laten.

Groeten van Channah

• gerard

weet niet wat het te maken heeft met dieren maar ik neem aan dat je je oud voeld

nou ik zal je wat vertellen JE BENT OUD TRUT EN GA ERGENS ANDERS ZEIKEN

BV IN DE KERK OF HET RIAG

• Channah

Hallo Gerard,

Zoals je ongetwijfeld gezien hebt in mijn reactie, vind ik het bericht van Marianne ook niet thuishoren op het dierenprikbord.

Maar om nou te zeggen, dat zij “zeikt”: nee. Het bericht was nogal summier, dus totaal geen gezeur of gezeik.

En jij vindt mensen boven de 40 dus op een negatieve manier oud, leid ik uit je reactie af. En daarom vind je Marianne een trut….. Ik kan er eerlijk gezegd geen touw aan vastknopen!

In ieder geval vind ik, dat je je nogal beledigend uitlaat over iemand, die hier alleen maar een berichtje neerzet. Dat vind ik niet zo netjes.

Ik zal niet verder op dit onderwerp reageren, want dit is tenslotte een dierenprikbord. Maar weet wel, dat ik eventuele volgende beledigingen niet pik: dan schakel ik de webmaster in.

Groeten van Channah

• ineke a

Hoi,

Je reactie zegt meer over jou dan over iemand anders. en om gelijk op “de kerk”

te gaan schelden is ook een beetje zielig vind je niet?

Volgens mij ben jij een behoorlijk bekrompen mannetje! Groet, Ineke A ( die inderdaad naar de kerk gaat)

• Kim

Misschien heb je zelf hulp nodig? De 2 instanties die je noemde, kunnen misschien hulp bieden. Misschien zit er ook wel een schrijfcursus in het pakket.