voor gandr

• marijke

Hoi Gandr,

Hoe is het met je drietal afgelopen? Zijn ze al een beetje terug op de wereld of werkt de narcose nog? Lijkt met niet makkelijk drie tegelijk die uit de narcose komen, ik vond het met 1 kat de laatste keer al moeilijk (maar dat was omdat Sas steeds maar boven op de kast wilde met zijn duffe kop).

Groetjes

marijke

• Gandr

Hoi Marijke,

Nou ze waren nog aardig duffig… LOL Vooral Shakeela, die waarschijnlijk als laatste gedaan was, sliep nog erg… Nu zijn ze al weer aardig over alles heen. Ze springen al goed. En ze hebben alweer gegeten. Shakeela is op een gegeven momen wel achter de stoel gevallen in het begin, maar nu heeft ze haar roes uitgeslapen en is weer helemaal wakker…

Ik moet wel zeggen dat me nu echt duidelijk is geworden hoe ik achter loopt met bepaalde ontwikkelingen… De hechtingen lossen zelf op, ze halen niet alles er meer uit alleen de eierstokkies… Sneetje van nog geen anderhalve centimeter… Nee ik loop achter en ga een verfrissingscursus doen… LOL

He bedankt dat je ernaar vroeg hoor, vond ik erg leuk… Ook zij die gebeld hebben om te vragen hoe het allemaal gegaan was. Bedankt!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• margali

hoi Gandr, ik had wel niks gezegd, maar wél aan jullie gedacht. Want drie tegelijk………..is niet niks.

Fijn te horen dat het goed gegaan is.

Groeten

margali

• marijke

Hoi Gandr,

Dan veranderen deze dingen toch gelukkig wel snel. Ruby heb ik 5 jaar geleden uit het asiel gehaald en zij was toen net geholpen. Ze had toch een behoorlijke snee en ik heb de hechtingen door mijn eigen da laten verwijderen. Maar ook eigenlijk omdat ik haar toch even wilde laten nakijken. Fijn dat het voor poezen ook minder zwaar wordt.

groetjes, marijke