www.snakes.nl

• Marco

Ook dieren kopen of verkopen op reptielen/ terrarium gebied???

surf naar www.snakes.nl

• Channah

Dieren horen toch geen winstgevend handeltje te zijn?

Channah

• iarkema

Hoi

Soms heb je door kweek of zo dieren over, je kunt niet alles houden. Zulke dieren kunnen aan liefhebbers ondeling verkocht worden, of geruild als bloedverversing. Groet, Ineke A

• Channah

Hallo Ineke,

Tja, ik heb hier toch moeite mee, maar dat weet je wel. Gelukkig schrijf je, dat de “verkoop” plaatsvindt aan liefhebbers. Controleren jullie ook of jullie dieren goed terecht komen? Bijvoorbeeld net zoals dat gebeurt bij bijvoorbeeld dieren uit een asiel?

Groeten van Channah

• iarkema

Hoi Channah,

zelf heb ik nog geen nakweek, maar als ik dat wel zou hebben zou ik in ieder geval checken of iemand de kennis en benodigdheden heeft om slangen te houden.Verder vinden de meeste mensen slangen nog eng en vies, zodat je minder kans hebt dat mensen er onvoorbereid aan beginnen dan als je bv jonge hondjes,katten, konijnen of cavia's hebt. Toch zou ik mijn dieren niet meegeven als mijn gevoel erbij niet goed was. Groet, Ineke A

• Channah

Hallo Ineke,

Van jou had ik ook niet anders verwacht! Toch vind ik het goed om dit soort dingen af en toe te benadrukken op het pribord. Vandaar.

Gaat verder alles goed met je?

Groeten van Channah

• ineke a

Hoi Channah,

alles goed verder, mijn dierentuin groeit:-)))

Ollie heeft niesziekte gehad, maar is herstellende en Madness lijkt het niet overgenomen te hebben, En dat ondanks een inenting.:-((((

Maar hij blijft een beetje een kwakkeltje, na de castratie kreeg hij eerst een soepoog en een week later begon hij te niezen.

Verder zijn er cavia's bijgekomen en een paar hangoordwergjes. Erg gezellig.

Hoe is het met jouw beestjes? Alles goed? Groet, Ineke A

• Channah

Hallo Ineke,

Hier gaat alles goed. Gisteren was Romke jarig, 2 jaar alweer!, dus ik heb overvloedig vis verstrekt. Volgens mij zijn ze nu nog verzadigd, want ze zijn uitzonderlijk rustig. Ook wel eens prettig!

Gelukkig, dat de niesziekte op zijn retour is bij jouw dieren.

Groeten van Channah