Ben benieuwd hoe het nu gaat met de dieren van jou en Saskia, schrijf je er nog weer eens een leuk verhaaltje over?
groetjes Sandra
Hai Sandra21,
Nou het is eigenlijk op het ogenblik rustig… Ze hebben eigenlijk allemaal hun eigen lekkere favouriete slaap plekje gevonden…
Op het ogenblik loopt er wel een heel leuk katertje van een paar huizen verder op hier rond het huis in de hoop dat hij een beetje dichter bij Lilly en Lyla kan komen… LOL Maar Shanti houd de wacht… Dus hij heeft wat dat betreft erg weinig kans…
De twee heren katers zijn opgehouden met hun grom en loeiscenes… Dus die beginnen ook al aardig in te burgeren. Chiel heeft tot nu toe drie keer een poging gedaan om bij me op bed te komen slapen. Echter hij vind die andere katten zo dicht bij toch nog net een tikkie te eng om erbij te blijven liggen. Gijs (Shomari) heeft nu geleerd dat Tom Poes ook erg lekker is en dat niet alleen kattenknabbels onder de term eten valt… Leuk is ook wel dat als ik een plakje worst pakken wil voor de medicijn van Jamahl of gewoon even voor mijzelf… Da staan meteen alle katten om me heen te jumpen. En als ze een stukkie krijgen nou dan zijn mijn vingers niet veilig… Saskia en ik zijn nu even aan het kijken wanneer haar katten gesteriliseerd kunnen gaan worden… Zal mij benieuwen of de dierenarts dan ook zo vrolijk aan het scheren gaat als dat hij bij mijn kittens gedaan heeft. Hele kale roze buikjes LOL
Nee die katten zijn al helemaal opgenomen in de groep. Maar ja, ik heb nu foto's gemaakt en als die ontwikkeld zijn zal ik er een paar op mijn pagina toevoegen.
Voor nu hou ik het hier even bij, ik moet er morgen weer vroeg uit… Voor nu dus, Tot de volgende keer en ik hou je op de hoogte hoor.
Leuk dat je er toch naar vraagt.
Groetjes,
Gandr & beestjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?