chronische dunne darm onsteking

• diana vd hoeff

mijn katje heeft een cronische dunne darn onsteking waardoor hij zijn hele leven

zware medicatie moet slikken, die medicijnen heten leukeraan.(voor mensen met leukemie)wie heeft voor mij informatie over deze ziekten en/of medicijnen?

alvast bedankt

• ineke a

leukeran is chemotherapie, mag je niet met je vingers beetpakken. groet, ineke a

• diana vd hoeff

hoi ineke

weet je mischien meer over dit medicijn?

groet dianaineke a schreef:

>

> leukeran is chemotherapie, mag je niet met je vingers

> beetpakken. groet, ineke a

• ineke a

Veel meer weet ik er ook niet van, wordt gebruikt bij chronische leukemie, hoe het werkt bij chonische darmontsteking weet ik niet, ben ook verbaasd dat ze zo'n middel voorschrijven Groet, Ineke A

• margali

Hier snap ik helemaal niks van ! Wat heeft leukemie met een chronische ontsteking aan de dunne darm te maken?

Waarom stel je je vragen niet aan de dierenarts?? Als het goed is kun je daar de hele behandeling, het hoe en waarom, bespreken. Tenminste…dat zou ik doen.

En als dat onmogelijk is, dan zou ik eens gaan kijken naar een andere dierenarts.

groeten

margali

• diana vd hoeff

mijn dierenarts heeft dit middel zelf voor geschreven,de onsteking is zo ernstig

dat het nooit meer over gaat! de leukeraan haalt de pijn weg maar beschadigd mischien de goede cellen,dus het is een moeilijke zaak.

ik doe wat ik kan doen!!!hij is ook onder behandeling geweest bij de uithof die zeggen het zelfde,maar ik dacht mischien weet iemand hoe dit medicijn werkt?

groet dianamargali schreef:

>

> Hier snap ik helemaal niks van ! Wat heeft leukemie met een

> chronische ontsteking aan de dunne darm te maken?

> Waarom stel je je vragen niet aan de dierenarts?? Als het goed

> is kun je daar de hele behandeling, het hoe en waarom,

> bespreken. Tenminste…dat zou ik doen.

> En als dat onmogelijk is, dan zou ik eens gaan kijken naar een

> andere dierenarts.

> groeten

> margali

• ineke a

Kijk op de pagina van Glaxo Wellcome nederland, daar staat een bijsluiter van Leukeran, en ga dan nog eens naar een dierenarts voor uitleg. Als het echt Leukeran is wat voorgeschreven is, is het middel ws erger dan de kwaal en moet je een second opinion aanvragen. Als hij echt leukeran nodig heeft kun je hem mi beter laten inslapen. Groet, Ineke A

• ineke a

Nog even een aanvulling, de pagina is:

http://www.glaxowellcome.nl/1/11_index.htm

Leukeran staat onder het kopje kanker. Succes, Ineke A

• diana vd hoeff

allemaal erg bedankt voor de tips,ik wil het aankijken

hij is al een jaar ziek ik heb zoveel onderzoeken gedaan ik kijk het nog een paar weken aan wandt ik wil niet dat hij nog zieker van de medicijnen wordt!

de dokter zeg dat de pijn aan de darm weg gaat maar ik wil niet dat de leukeraan iets anders aantast,in ieder geval bedanktineke a schreef:

>

> Nog even een aanvulling, de pagina is:

> http://www.glaxowellcome.nl/1/11_index.htm

> Leukeran staat onder het kopje kanker. Succes, Ineke A

• margali

Beste Diana, na je uitleg kan ik je alleen maar sterkte en wijsheid wensen !

groet

margali