teckel zoekt nieuw baasje

• Maud

Hoi, ik wilde even zeggen dat ik op het forum van http://www.honden.nl bij de rubriek “algemeen” en dan onder het kopje “help!!” gezien heb dat een 14-jarige teckelreu een nieuw baasje zoekt. Zijn vorige baasje is overleden. Omdat ik weet dat er hier liefhebbers van teckels komen plaats ik dit berichtje hier.

groetjes Maud

• Gandr

Hoi Maud…

Ik heb een telefoonnummer voor je die je misschien ook wel even kan bellen. Deze mevrouw doet aan bemiddeling voor teckels en heeft er altijd wel mensen op de wachtlijst staan, je kan nooit weten misschien heeft zij wel mensen ervoor… Hoe meer zielern ervanaf weten des te meer mensen er op af kunnen komen nietwaar? Mail me maar even voor het telefoonnummer…

Groetjes,

Gandr & beestjes

(Inderdaad een teckel liefhebber, maar met al 3 honden en een bende andere dieren… )

• Gandr

En dan kijk ik op die pagina en wat schetst mijn verbazing? Dit teckeltje heb ik in December 2000 op gereageerd! Niet te geloven dat die dus nu nog niet weg is. Mij werd verteld dat hij al een nieuw adres had… Ik weet nog dat ik toen best teleurgesteld was. En dan ga je denken… Hondje van die leeftijd… Ik zoek nog steeds een teckeltje… (Sta ook nog aangemeld bij de teckelbemiddeling, maar veel van de hondjes zijn vaak al weer weg voordat zij van de bemiddeling ervan hoort en dan zit ik er ook weer naast…) Hoe dan ook, hij kan hier terecht als er nog geen plekje voor hem gevonden is. Ik hoor het wel.

Groetjes,

Gandr & beestjes.

• Femke c.

Hoi Gandr,

Dat is wel erg pijnlijk zeg! Dat beestje zit nog steeds in de opvang terwijl hij al sinds december bij jou had kunnen zitten…. Hopelijk gaat het nu wel goed!

Succes, ook met Zafira en de andere beestjes uiteraard!

Femke c.

• Maud

Hoi Gandr, ik kijk er ook nogal van op dat het dezelfde teckel is. Ik heb je berichtje bij honden.nl al gelezen. Hoop echt dat je Basje krijgt.

groetjes Maud

• Gandr

Nou als alles meezit, dan zijn morgen de zorgen van Basje voorbij. Ik ga hem namelijk morgen halen.

Het blijkt dat er in December een identiteitsverwisseling geweest is… Kan gebeuren natuurlijk, hoe dan ook, al met al bleek dus dat hij dus al die tijd nog op deze plek zit. Ik ben heel druk aan het bellen geweest (PTT weer blij met mij en tele2 ook…LOL) en kon dus Marieke die het bericht geplaatst had bereiken. We hebben een lange tijd gepraat en gezien de omstandigheden is er besloten dat het beter is dat Basje zo snel mogelijk uit die situatie gehaald wordt. Ik heb hier even het een en ander geregeld en ga dus morgen richting Amsterdam en zal dan daar Basje halen. Als alles mee zit hoop ik zo rond de klok van drie uur weer terug te zijn. Ik hou je wel op de hoogte oké?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Maud

Hoi Gandr, wat is dat goed nieuws!! Ik ben heel blij voor jou en Basje. Ik dacht stiekem al aan jou toen ik dit berichtje hier schreef :-).

groetjes Maud

• Gandr

Ahhhh, voorbedachte rade he? Ja ja… LOL Nou geeft niet hoor, je hebt mazzel dat Ineke A. me tipte, anders had ik er niet echt aan gedacht… Ik had laatst bijna een dertien jaar oud kruising teckeltje uit het asiel gehaald, maar die was dus net weg. Affijn toen had ik me maar even erbij neergelegd dat ik het even op drie honden zou houden… Toen kwam Ineke met Ër is een oproepje voor je op het dierenprikbord." Ik kijken zag ik alleen jou oproep. Ik lezen. Dacht eerst nog even nou laat ik maar even het telefoonnummer geven van de teckelbemiddeling, dan is dat in ieder geval geregeld. Maar toen las ik dus de berichten op die pagina… En tot mijn grote schrik was dit het hondje waar ik al eens in december van vorig jaar op gereageerd had, en hij had nu dus drie maanden in nare omstandigheden gezeten… Toen dacht ik, dit kan niet anders of heeft zo moeten zijn. Daarna dus vandaag even het hele circuit afgebeld en uiteindelijk het telefoonnummer van Marieke achterhaald. Haar meteen gebeld. Bleek dat zij mij al die tijd al probeerde te bereiken ;-). Hoe dan ook, ik juich morgen pas echt als ik met Bas in de trein terug naar Den Helder zit. Want dan is het pas echt rond he.

Maar als ik dan nu denk aan Bas, helemaal alleen in het donker in een huis wat verbouwd wordt… Dan had ik eigenlijk vandaag nog ernaar toe gewild. Maar morgen was ook een betere timing daar de honden uitlaat service hem dan gaat halen en dan kunnen zij ook nog even afscheid van hem nemen. Nou en dan als we thuis zijn gaan we even een lekker plekkie voor zijn mandje maken hier en dan gaan we eerst even uitrusten van de reis… LOL

Ik hoop dat het weer vrijdag dan meezit, kunnen we met zijn allen Basje de omgeving even laten zien.

Ik hou je op de hoogte oké?

Groetjes,

Gandr & beestjes

P.S. Om dus nog even terug te komen, als Ineke me dus niet erop gewezen had… Was het mogelijk heel anders gelopen, dus Ineke is eigenlijk ook medeverantwoordelijk voor het nu plaatsen van Bas he, dat wilde ik er nog wel even duidelijk bij zeggen. LOL Partners in crime hier zo onderhand.

• ineke a

Ja daag Gandr, zal het mijn schuld ook nog zijn LOL Groet, Ineke A

• Gandr

Hihihihihihihihi….. ;-) Hoe was het ook alweer? R.O.F.L.B.O. ???? Of zoiets? LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes